Volgens mij een simpel vraagje, maar ik kan geen goede google-zoekactie bedenken 
Wat ik intussen gedaan heb: De standaard kopjes van Word (kop1, 2, 3 enz) worden standaard niet genummerd. Dat heb ik nu wel voor elkaar, dat ze keurig een nummering krijgen. Die kopjes springen ook in en dat wil ik ook, dus dat is ook goed
Maar ik wil ook dat de tekst die ik eronder ga tiepen, wordt uitgelijnd onder dat kopje. En dat gebeurt nu niet, de tekst komt keurig tegen de kantlijn aan.
Dus wat ik nu heb is het volgende:
1. Hoofdstuk 1
tekst
...1.1 Paragraaf 1.1
tekst
......1.1.1 subparagraaf 1.1.1
tekst
Maar wat ik wil is dat het er vanzelf zo uit komt te zien:
1. Hoofdstuk 1
tekst
...1.1 Paragraaf 1.1
...tekst
......tekst
(de puntjes zijn nodig, omdat spaties niet zichtbaar worden)
Hoe pas ik nu de opmaak van de kopjes zo aan, dat de volgende tekst automatisch op hetzelfde niveau wordt uitgelijnd?
Wat ik intussen gedaan heb: De standaard kopjes van Word (kop1, 2, 3 enz) worden standaard niet genummerd. Dat heb ik nu wel voor elkaar, dat ze keurig een nummering krijgen. Die kopjes springen ook in en dat wil ik ook, dus dat is ook goed
Maar ik wil ook dat de tekst die ik eronder ga tiepen, wordt uitgelijnd onder dat kopje. En dat gebeurt nu niet, de tekst komt keurig tegen de kantlijn aan.
Dus wat ik nu heb is het volgende:
1. Hoofdstuk 1
tekst
...1.1 Paragraaf 1.1
tekst
tekst
Maar wat ik wil is dat het er vanzelf zo uit komt te zien:
1. Hoofdstuk 1
tekst
...1.1 Paragraaf 1.1
...tekst
......tekst
(de puntjes zijn nodig, omdat spaties niet zichtbaar worden)
Hoe pas ik nu de opmaak van de kopjes zo aan, dat de volgende tekst automatisch op hetzelfde niveau wordt uitgelijnd?