http://www.dhtmlgoodies.c...Script=dhtmlgoodies_menu2
dit menu gebruik ik en heb css gemaakt en daarin de style dingen gezet en ook het hoofd script als js bestand weg gezet maar nu
wil ik nog het volgende laten invoegen in me pagina
Dit staat dus normaal in de body, hoe krijg ik dat als invoegend html in een pagina.
Kan ik dit met een javascript laten invoegen?
Want anders moet ik voor de hele site het menu op elke pagina gaan aanpassen en dat is niet de bedoeling.
Want als ik dan me menu wijzig moet ik dat voor elke pagina gaan doen.
Het liefste zou ik het menu willen injecteren in die pagina zodat ik het menu op 1 plaats kan wijzigen.
En dat het dan voor alle pagina's gaat gelden.
Als je op die pagina kijkt heb ik de head section in een javascript gezet die wordt nu in de pagina ingevoegd
en dan heb ik ook met de css style dingen gedaan
maar nu wil ik eigenlijk de configuration ook invoegen
via een script of iets dergelijks.
dit menu gebruik ik en heb css gemaakt en daarin de style dingen gezet en ook het hoofd script als js bestand weg gezet maar nu
wil ik nog het volgende laten invoegen in me pagina
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
| <div id="dhtmlgoodies_menu"> <ul> <li><a href="#">Menu item 1</a></li> <li><a href="#">Menu item 2</a> <ul> <li><a href="#">Sub item 1</a></li> <li><a href="#">This is a sub</a></li> <li><a href="#">Sub item 3</a> <ul> <li><a href="#">Sub item 3.1</a></li> <li><a href="#">Sub item 3.2</a> <ul> <li><a href="#">Sub item 3.2.1</a></li> <li><a href="#">Sub item 3.2.2</a></li> <li><a href="#">Sub item 3.2.3</a></li> </ul> </li> <li><a href="#">Sub item 3.3</a></li> </ul> </li> <li><a href="#">Sub item 4</a></li> <li><a href="#">Sub item 5</a></li> </ul> </li> <li><a href="#">Menu item 3</a> <ul> <li><a href="#">Sub item 3.1</a></li> <li><a href="#">Sub item 3.2</a></li> <li><a href="#">Sub item 3.3</a></li> <li><a href="#">Sub item 3.4</a></li> </ul> </li> <li><a href="#">Menu item 4</a> <li><a href="#">Menu item 5</a> </ul> </div> |
Dit staat dus normaal in de body, hoe krijg ik dat als invoegend html in een pagina.
Kan ik dit met een javascript laten invoegen?
Want anders moet ik voor de hele site het menu op elke pagina gaan aanpassen en dat is niet de bedoeling.
Want als ik dan me menu wijzig moet ik dat voor elke pagina gaan doen.
Het liefste zou ik het menu willen injecteren in die pagina zodat ik het menu op 1 plaats kan wijzigen.
En dat het dan voor alle pagina's gaat gelden.
Als je op die pagina kijkt heb ik de head section in een javascript gezet die wordt nu in de pagina ingevoegd
en dan heb ik ook met de css style dingen gedaan
maar nu wil ik eigenlijk de configuration ook invoegen
via een script of iets dergelijks.
[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 31-08-2011 22:32 . Reden: Code tags toegevoegd ]