Platte 3.5" fan controller?

Pagina: 1
Acties:

• jeroen94704
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-12-2025
Hallo,

Kent er iemand een model fan controller (minimaal 3 fans) die in een 3.5" drive bay past, maar geen uitstekende knoppen heeft? Voor een 5.25" drive bay is dat wel te vinden, zoals de Aerocool Touch 1000 of NZXT Sentry 2. Maar voor 3.5" krijg ik echt niks gevonden wat daar op lijkt. Het hoeft niet eens iets met een fancy display te zijn. Iets als de Aerocool T6XT, maar dan voor 3.5", zou ook prima zijn.

De reden is dat de kast in kwestie voor de 3.5" bay een handig open te maken deurtje heeft, maar voor de 5.25" bays zit een soort luikje dat alleen maar van binnenuit (door de optische drive, die er volgens de fabrikant blijkbaar alleen maar in kan) opengeklapt kan worden.

EV: Skoda Enyaq iV60. PV: 1.6 kWp Z, 3.5 kWp W, 2.8 kWp O

Verwijderd

http://tweakers.net/price...0veaeaOeGf3T-OJdtR-3KotV4

kijk gewoon even in de pricewatch met de juiste filters

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04-2025

Swedish Clown

Erlang <3

@Izealia, ik wilde bijna precies hetzelfde antwoorden maar ik snap wel de vraag van jeroen94704 aangezien er geen enkele 3,5" bay fancontroller is welke geen uitstekende knoppen heeft.

@TS: Ik ga er maar even van uit dat je dus problemen hebt met het deurtje van de PC met de knoppen van je fancontroller? Zoja, ik zie in de pricewatch in ieder geval geen 3,5" fancontroller zonder knoppen. (Had je hopelijk zelf ook al ondervonden voordat je dit topic startte). Indien het de isolatie is van het deurtje zoals bij veel kasten zou je kunnen kijken of je kleine rondjes voor de knoppen van de fancontroller kan uitsnijden uit de isolatie. Andere opties zouden zijn de volgende:
Xigmatek Mono Cool fancontroller Ik heb ze ook ooit gezien met meerdere aansluitingen maar dan op dezelfde wijze bij een PCI slot aan de achterkant.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• jeroen94704
@Izealia&@Brakkie41: Precies, in Pricewatch zit niks dat aan mijn eisen voldoet, vandaar de vraag (Ik dacht nog, zal ik dat erbij zetten? Had ik dus beter wel kunnen doen). Ook wat verder googlen levert niks op.

@Brakkie41: Hm, een controller aan de achterkant zou een optie zijn. Het is voor m'n NAS bak, en daar zie ik mezelf niet zo vaak de fans bijstellen. Dat is meer een kwestie van inregelen tot de temps goed zijn, en dan zo laten. Ik zal op dat thema eens verder zoeken.

Verwijderd

sorry niet goed gelezen dat de knoppen niet uit mochten steken, ik dacht dat het weer zo'n: ik zoek dit topic was.

• jeroen94704
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:29:
ik dacht dat het weer zo'n: ik zoek dit topic was.
Dat is het ook :)

Maar inmiddels heb ik na het idee van Brakkie14 iets gevonden en besteld

Voor 4 euro kan ik me er geen buil aan kopen, zelfs al is het rommel :)

Pagina: 1