Toon posts:

Welke drivers in deze lijst is voor USB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds gister een nieuwe hdd en ik heb dus alle drivers lopen installeren etc. Nu vroeg ik me af, in deze lijst: http://support.asus.com/d...hashedid=RBA8CzWoopUlYRFZ (windows 7-64 bit)

Welke van die lijst moet ik downloaden voor m'n USB driver? Ik heb de chipset, LAN en audio drivers al.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 20:09 ]

Verwijderd

Zijn doorgaans je chipset drivers, verwacht niet dat USB drivers je noice probleem oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus er staat geen usb driver tussen die lijst?

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Waar heb je die voor nodig, als ik vragen mag?

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd, je moet je chipset drivers installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de chipset drivers al geïnstalleerd, zoals eerder gezegd. Ik heb wat ruis met m'n Megalodon als ik de skype mic test doe en ik heb wat met de mic sensitivity en mic level gespeeld, wat wel hielp, maar er is nog een beetje ruis en ik dacht dat een usb driver update misschien zou werken.

UPDATE:

Na wat lopen te pielen met de megalodon control panel is 't gelukt om 't ruis weg te krijgen. Er kan wel een slotje op I guess.

@ Rye

Nee je snapt 't niet, maarja laat maar. Thx voor de replies anyway.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 20:28 ]

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-01 01:46

Rye

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:22:
Ik heb de chipset drivers al geïnstalleerd, zoals eerder gezegd. Ik heb wat ruis met m'n Megalodon als ik de skype mic test doe en ik heb wat met de mic sensitivity en mic level gespeeld, wat wel hielp, maar er is nog een beetje ruis en ik dacht dat een usb driver update misschien zou werken.
Ruis door een USB poort? 8)7

www.ping-win.nl

Pagina: 1