Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:55
beste mede tweakers

het moest een keer gebeuren maar ik heb vanochtend toch de knoop degehakt en mijn windows opnieuw geinstalleerd. update's en alles gingen prima totdat ik mn videokaart drivers installeerde, de installatie gaat prima alleen laad hij na het opnieuw opstarten niet meer door na het aanmelden ik krijg alleen m'n wallpaper te zien en ik hoor het opstart geluidje. in veilige modus opstartern gaat wel prima het gaat hier om een I7 920 op een foconn flamingeblade gti en een 5830 van sapphire. voor de her-install nooit problemen gehad. ik hoop dat jullie mij hieruit kunnen helpen. heb windowns 7 al 4 keer opnieuw geinstaleerd

met vrindelijke groet.
alex

ps. ik weet niet of dit het juiste sub forum is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:48

Quad

Doof

Wat gebeurt er als je taakbeheer opstart ( ctrl + shift + esc), en in nieuwe taak uitvoeren aangeeft explorer.exe ?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:37

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Quad schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:51:
Wat gebeurt er als je taakbeheer opstart ( ctrl + shift + esc), en in nieuwe taak uitvoeren aangeeft explorer.exe ?
tabblad toepassingen he ;)
En eerst even checken of bij tabblad processen explorer.exe nog niet is gestart. Zo ja, stop dat proces, en start opnieuw (via tab toepassingen)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:48

Quad

Doof

F.West98 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:54:
[...]

tabblad toepassingen he ;)
En eerst even checken of bij tabblad processen explorer.exe nog niet is gestart. Zo ja, stop dat proces, en start opnieuw (via tab toepassingen)
Ook goed ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mexm
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-01-2023
Heb je toevallig een 2e beeldscherm aangesloten? Misschien staat je bureaublad op het 2e beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:55
mexm schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:08:
Heb je toevallig een 2e beeldscherm aangesloten? Misschien staat je bureaublad op het 2e beeldscherm.
domme ik , ik heb al die tijd mn tv aangesloten gelaten via hdmi XD. wat ben ik dom

topic mag dicht , was inderdaad een stomme fout. bedankt voor jullie snelle reactie's

[ Voor 12% gewijzigd door mr.DJ95 op 31-08-2011 23:06 ]

Pagina: 1