HTML5 360 pano-animatie met Pano2VR

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje ben ik druk aan het stoeien met het pano2VR waar je 360 graden panorama's mee maakt.
Speciaal voor iPhones en iPads zijn we een nieuwe website aan het ontwikkelen
Na een laatste update kan je nu ook alles in HTML5 saven.
Het resultaat is naar mijn inziens slechter !!

Met Flash is alles ragscherp, en loopt het probleemloos
Wat doet html5.. deze maakt een losse map aan en hakt vervolgens de animatie weer in vele losse plaatjes.
Gevolg dat het geheel vele malen groter wordt.
De flash was 5.5 Mb
De verzameling van HTML5 was in eens 34 mb
Daar komt bij dat de animatie in kwaliteit hard terug gaat.

Na zweten met een dure Canon 5D - RAW en dure lenzen vind ik het html5 geen beste optie..

Graag meer ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Neem contact op met de fabrikant in plaats van hier te komen ranten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Lijkt me dat de jongens en meisjes van Webdesign, Markup & Clientside Scripting hier meer mee kunnen, aangezien dit weinig met de iPhone of iPad zelf te maken heeft :)

3i > WEB

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:44:
Lijkt me dat de jongens en meisjes van Webdesign, Markup & Clientside Scripting hier meer mee kunnen, aangezien dit weinig met de iPhone of iPad zelf te maken heeft :)

3i > WEB
Niet helemaal... het wordt wel geprojecteerd op een iPhone. Dat is nu juist het probleem.
Maar goed, lijkt me geen forum voor dit soort zaken ;w

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:04

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Op wat voor scherm hij getoond wordt maakt natuurlijk geen fluit uit. Interessanter is wat je nou eigenlijk aan het proberen bent. Dat is zonder een testcase best lastig te zeggen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Wij hebben ook even naar deze software gekeken. Je stopt er een foto in en de software genereert zelf een panorama app in Flash of HTML5.

Over de klachten van de TS: Ik vind onze test er op een iPhone 4 prima uitzien (en ook in de browser). Het formaat hangt denk ik van de gebruikte foto's af, maar 34mb is echt belachelijk groot. Onze versie is ongeveer 5mb, waarvan ruim 4mb de foto's.

Ik zie verder in deze vorm niet echt het nut van dit topic...

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 01-09-2011 10:06 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Pagina: 1