Toon posts:

Racestuur PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-03 15:03

Overlegne

Calvé Pindabaas

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een Racestuur voor de PC, die aan een aantal voorwaarden moet voldoen.
Ik wil er namelijk een met 3 pedalen, en een schakelpook, echter heb ik het geld niet voor een G25 van Logitech, ook hoeft het niet van deze hoge qualiteit te zijn. Weet iemand hier een wat betaalbaarder alternatief voor?

Zolang het maar een beetje op het echte autorijden lijkt ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een gewone up/down schakelpook of een volwaardige 5-6bak? Laatste geval is de G25 de goedkoopste uit dat soort stuurtjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• EnzoMatrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2020

EnzoMatrix

Kruisje

en dan moeten wij gaan raden waar je dan wel het geld voor hebt? Noem dan tenminste een budget.

Als ik even vluchtig kijk op bol.com kom ik er genoeg tegen die aan je eisen voldoen (schakelpook, 3 pedalen AND isnot G25) van onder de 60 euro.

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-03 09:52

psychoclown

Back in black

Er wordt van de users wel verwacht dat men inzet toont.
Je geeft (te) weinig info en je verwacht dat wij jou opties opnoemen en dat is niet helemaal de bedoeling.
Ga dus zelf ook op zoek en bekijk de voor en nadelen van elk van je vondsten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:32

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Thrustmaster?

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 15:19

-=-

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:17

Hoogie2004

Whohooooo

Leuk stuurtje voor het geld. (heb em zelf)
Mist echter een 3e pedaal, en heeft alleen een sequentiele schakelpook.

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

Anoniem: 387913

Overlegne schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:55:
Ik ben opzoek naar een Racestuur voor de PC, die aan een aantal voorwaarden moet voldoen.
Ik wil er namelijk een met 3 pedalen, en een schakelpook, echter heb ik het geld niet voor een G25 van Logitech, ook hoeft het niet van deze hoge qualiteit te zijn. Weet iemand hier een wat betaalbaarder alternatief voor?

Zolang het maar een beetje op het echte autorijden lijkt ;)
Nou als je al aangeeft niet het geld te hebben voor een G25 is het budget dus beperkt (wel netjes lezen allemaal he)
en ik geloof niet dat er uberhaupt goedkope sets bestaan met 3 pedalen (en dan ook kwaliteit in huis hebben) onder het eigenlijke zeg maar "instap model" de G25/27.

dus ik denk dat je even moet gaan nadenken wat je eisen zijn, en of je je budget niet wil aanpassen daaraan

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties, en tips, ik blijf zoeken!

• EnzoMatrix

EnzoMatrix

Kruisje

Anoniem: 387913 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:20:
[...]

Nou als je al aangeeft niet het geld te hebben voor een G25 is het budget dus beperkt (wel netjes lezen allemaal he)
en ik geloof niet dat er uberhaupt goedkope sets bestaan met 3 pedalen (en dan ook kwaliteit in huis hebben) onder het eigenlijke zeg maar "instap model" de G25/27.

dus ik denk dat je even moet gaan nadenken wat je eisen zijn, en of je je budget niet wil aanpassen daaraan
hij zoekt ook niet dezelfde qualiteit. De G25 het instapmodel? Lekker hoor...

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EnzoMatrix schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:27:
hij zoekt ook niet dezelfde qualiteit. De G25 het instapmodel? Lekker hoor...
In de 3pendalen/6bak racestuurtjes kan je de G25 wel degelijk als de instapper zien van zulke racestuurtjes. Fanatecs zijn nagenoeg allemaal duurder, zelfs de oude shiftlab modellen waren duurder. Al helemaal niet te praten over de nieuwe GT500 of de fanatec clubsport.

Als schakelpook wat minder mag, kan je nog kijken naar de Trustmasters, diverse modellen daarvan (Rally GT en RGT) hebben 3 pendalen. Denk dat je die al onder de 100 euro kan vinden.

pricewatch: Thrustmaster RGT Force Feedback Clutch
pricewatch: Thrustmaster Rally GT Force Feedback Clutch Zilver, Zwart
De Rally GT is nog verkrijgbaar, nog geen 80 euro :)

[Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2011 16:37]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Topicstarter
Aangezien ik geen ervaring heb met racestuurtjes, hoe zit het met manueel schakelen in games, met een racestuur met maar 2 pedalen?

• EnzoMatrix

EnzoMatrix

Kruisje

ik heb een G25 maar de schakelpook ligt in de kast. De klikkers achter het stuurtje moet je gebruiken. Als je de koppeling wil gebruiken verlies je teveel tijd. In ieder geval in de spelletjes die ik ermee speel. gebruik dus maar 2 pedalen en de klikkers achter het stuur. Werkt perfect, speel voornamelijk LFS en GT5 met stuurtje.
Grid of Dirt krijg ik met stuurtje niet lekker speelbaar. Zijn gemaakt voor het toetsenbord die spelletjes.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee