Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-11 11:34
Gisteren er achter gekomen dat vanuit mijn hotmail mail wordt verstuurd onder de naam battle.net, ik had mijn wachtwoord veranderd, het lijkt tot nu toe nog goed te gaan.

Ik heb zojuist ook een mail gekregen van tele2 dat er ongewenste data van onze verbinding af komt, en dat wanneer dit zo blijft ze genoodzaakt zijn verbinding af te sluiten.

Mijn vraag is of wachtwoord veranderen nu genoeg is (geen virussen aanwezig) en hoe is het mogelijk dat de data verstuurd is, op een moment dat er geen computers in huis aan waren (maar toch als spam op onze verbinding wordt gezien.

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Verwijderd

Modbreak:Als je niets te melden hebt, blijf dan weg. De Fanboy uithangen is niet echt nuttig voor de topicstarter

[ Voor 74% gewijzigd door Equator op 01-09-2011 10:42 ]

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 20:20
Is de draadloze verbinding van je modem goed beveiligd? Wachtwoord en gebruikersnaam van het modem van tele2 is bij alle modems gelijk, verder deze dus ook

Edit: @ hbvvw, wel als er verbinding van buitenaf met je modem gemaakt wordt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door dragoncry op 31-08-2011 13:53 ]

• Dountill
Draadloze netwerk is beveiligd, en niet heeft een aangepaste login

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08

Wish

ingwell

Waarmee heb je gecontroleerd op viri en keyloggers? Met 1 pakketje? Of heb je er een suite tegenaan gegooid?
En is de machine die je hebt gecontroleerd de enige waarmee je hotmail benaderd?

No drama

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:38

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Kun je niet nu contact opnemen met Tele2? Als ze zagen dat het gebeurde, kunnen ze wellicht ook verifiëren dat het sinds je wachtwoordverandering niet meer voorkomt.

@hbvvw: koop jij ook een nieuwe auto bij alleen een defecte koplamp? ;)

• Dountill
In dit huis in principe de enige pc. En met mn foon. Gescanned met Webroot en Hitman Pro

Verwijderd

Nu ophouden

[ Voor 92% gewijzigd door Equator op 01-09-2011 10:44 ]

Pagina: 1