Providers mogen elkaar hogere tarieven rekenen dan OPTA wil

Pagina: 1
Acties:

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
Buiten het feit dat er wel erg veel tikslordigheidjes in dit artikel staan (allemaal gemeld in tik- en typfoutjes forum), staat er de volgende quote in:
Het College nam geen besluit over 084- en 087-nummers.
Volgens dit artikel geldt het echter ook voor de 085-nummers.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Tsjonge, wel erg veel gewone fouten ook daar in dat artikel hè?

Ik heb er ook 1 gevonden.

Laatste zin, laatste alinea: "Daarover ging de zaak niet en hier is ook niet over gesproken."
Wie zegt die zin? Die gast uit de vorige alinea? Want dan zou er eigenlijk gewoon: "Aldus woordvoerder" moeten staan...

*edit*
Ik moet er toch even bij vermelden dat waarschijnlijk ook wel fouten zou maken als ik er juist op moest gaan letten geen fouten te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Yezpahr op 31-08-2011 13:52 ]

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor de opmerkzaamheid, ik heb 085 toegevoegd.

@Yezpahr. Als je vaker nieuwsartikelen leest, weet je het antwoord. Ja, het is de griffier, het is de enige die sprekend wordt opgevoerd in het artikel. Een griffier is geen woordvoerder, maar de 'notulist' bij een rechtbankzaak. Dat ik hem gesproken heb, is daarom ook uitzonderlijk: normaal krijg ik alleen 'woordvoerders' aan de lijn :)