Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

software vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar iemand die mij kan verder helpen met de software matige kant van een idee dat ik heb.

Omdat ik er zelf niet in thuis ben wil ik weten of een bepaalde vertaling mogelijk is.

oa:

Is het mogelijk data te verzamelen over uitspraken dat een persoon heeft gedaan, bijv. 2 jaar geleden, en vervolgens te vinden of deze uitspraken ook correct blijken?

Mvg

Verwijderd

euhmm.. sorry maar snap eigenlijk niets van je vraag. Kun je hem anders formuleren?
En heb je die uitspraken of hoe moeten we dat zien?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 13:12 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:08:
Ik ben opzoek naar iemand die mij kan verder helpen met de software matige kant van een idee dat ik heb.
Waar hoort mijn topic?
Programming
Problemen met applicatieprogrammering of serversided scripting.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Delphi geeft een access violation die je niet op kunt lossen.
  • Je sessie in PHP of ASP werkt niet, al dan niet in één bepaalde browser.
  • De 3D-wereld die je gemaakt hebt in C++ met OpenGL wordt verkeerd gerenderd.
Dit valt onder werving danwel Kan iemand even...? en gaat derhalve op slot.
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:08:
Is het mogelijk data te verzamelen over uitspraken dat een persoon heeft gedaan, bijv. 2 jaar geleden, en vervolgens te vinden of deze uitspraken ook correct blijken?
Ja. Hoe je dat zou willen laten autmatiseren is me echter een raadsel. Misschien dat HAL je daarbij kan helpen.

Seriously: welkom op GoT. We verwachten hier wel wat meer van een topic en wat dat precies is kun je vinden in onze Quickstart. Neem ook meteen even Het algemeen beleid door als je toch aan 't lezen bent.

[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 31-08-2011 13:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.