Core i3 370M vd Mobility Radeon HD4570

Pagina: 1
Acties:

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 01:46
Ik heb vanochtend een Laptop besteld met een i3 cpu met gpu erin. Nu vroeg ik me af wat ik daarvan kan verwachten vergeleken met mijn oude laptop, die had een oudere processor en een HD4570.

Waar kan is betrouwbare benchmarks hiervoor vinden, maar ook, welke is zuiniger?
Kan ik zomaar elke (bijvoorbeeld) 3Dmark06 score naast elkaar leggen, ook als de machines een totaal verschillende cpu/ram/whatever hebben?

En is er data over het erergieverbruik van alleen de gpu van de i3?
Ik kan me iets herinneren van 12~15 watt voor de HD4570.

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
P.E.T.E.R. schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:13:
Ik heb vanochtend een Laptop besteld met een i3 cpu met gpu erin. Nu vroeg ik me af wat ik daarvan kan verwachten vergeleken met mijn oude laptop, die had een oudere processor en een HD4570.

Waar kan is betrouwbare benchmarks hiervoor vinden, maar ook, welke is zuiniger?
Kan ik zomaar elke (bijvoorbeeld) 3Dmark06 score naast elkaar leggen, ook als de machines een totaal verschillende cpu/ram/whatever hebben?

En is er data over het erergieverbruik van alleen de gpu van de i3?
Ik kan me iets herinneren van 12~15 watt voor de HD4570.
Hellaas echt niet veel.

Hieronder vind je wat betrouwbare benchmarks, ook wat info over de prossecor en de videochip erin:
http://www.notebookcheck....celerator-HD.23065.0.html

Het energie verbruik ervan is daarentegen dik inorde, je batterij gaat een stuk langer mee gaan, maar je HD4570 was wel stukke sneller.

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 01:46
Hmmz, voor dezelfde performance zou ik een Intel HD Graphics 3000 moeten kiezen, welke je alleen in duurdere laptops gaat vinden. Jammer :( Wel fijn dat ie zuiniger is, maar weer jammer dat we niet weten hoeveel zuiniger. Maar het stroomverbruik van de laptop in z'n geheel zien we zodra ik em heb.