Tomcat soms 404 bij .war

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 18:43
Ik heb een webapplicatie gemaakt gebaseerd op tomcat 5.5.9.
Vanuit een java programma start ik de tomcat server, en breng ik de webapplicatie (.war) aan als context.

Het probleem is dat op de meeste pc's het prima gaat, maar op sommige pc's dit een 404 oplevert.
Door de 404 lijkt het dat tomcat op zich wel goed is opgestart, maar dat de webapplicatie niet goed is aangebracht o.i.d.
Het zou mij al een hoop helpen als ik van tomcat op de een of andere manier logging zou hebben, maar ook met googlen kom ik er niet achter hoe ik tomcat een logfile kan laten genereren.

- Hoe krijg ik tomcat aan het loggen?
- Wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn voor het "op sommige pc's wel en andere niet" probleem.
Hint; de serverpoort is op alle pc's netjes vrij voor het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zynth schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:44:
- Wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn voor het "op sommige pc's wel en andere niet" probleem.
Ik ben niet heel bekend met Tomcat, maar zit 't niet in, bijv., de "default page"?

Anway: Waar hoort mijn topic?
PRG >> WSS

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 31-08-2011 12:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 14:16

Heidistein

Blah

Tjah, je hebt een tomcat.log en een catalina.out, verder heb je een tomcat-manager. Kan je aangeven wat je al uitgezocht hebt? In de conf directory staat ook eea over logging.

Maybee we are alone... After all.