Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doutzen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 10:15
beste lezer,

simpele vraag op welke ik reeds heb ge-googled maar geen antwoord op heb kunnen vinden:

is de setup met de nieuwe 3850 apu in crossfire met ati5770 (vga-kaart) mogelijk?

graag jullie onderbouwde antwoord

mvg

WS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Er zit een 6550D in. Dat is een totaal andere serie, dus nee.
Ik weet sowieso niet of het uberhaupt gaat werken. De GPU moet namelijk van dezelfde type zijn en ik schat in dat de gpu's in cpu's totaal een andere architectuur zullen hebben.
En dan nog: de 6550 is zo slecht dat je in CF misschien wel lagere framerates krijgt dan met de single high end kaart. Het zou wel een leuke hybride oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Met llano is weer een soort hybrid crossfire ingevoerd, dat werkt dus wel met andere types GPU. De GPU's in llano zijn ook gewoon vergelijkbaar met de gewone radeon-chips. Maar voor zover ik heb kunnen vinden werkt het alleen met een aantal kaarten uit de HD6000-serie, de HD6770 zit daar niet bij (want dat is weer een HD5770, die ook met een HD6770 in crossfire kan). Maar op de site van AMD heb ik het zo snel niet kunnen vinden.

De GPU van een 3850 is trouwens niet heel slecht hoor, alleen het verschil met een HD5770 is misschien net te groot om er echt voordeel uit te halen. De HD6670 kan er wel mee gecombineerd worden en haalt er wel lichte prestatiewinst door.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
AMD heeft een mooie chart op hun website staan met alle mogelijke dual graphics setups, als je combo er niet tussen staat dan werkt het niet. het is enkel een kwestie van zoeken.