Geachte Redactie,
Regelmatig organiseren jullie lotingen voor een testpanel, waarvoor hulde. Enkele voorbeelden:
- plan: Doe mee aan het tablet-testpanel voor de PlayBook
- plan: Doe mee aan tablettestpanel voor de Galaxy Tab 10.1
- plan: Tweakers.net zoekt testers voor Samsung Chromebook
Nu staat er bij de artikelen altijd het moment van sluiten van de inschrijving vermeld. Nu ben ik, en waarschijnlijk meerdere mensen met mij, altijd wel benieuwd naar de uitslag van een dergelijke loting. Ik hoef uiteraard niet te weten wíe gewonnen hebben, maar wel dát de trekking is geweest en dat de gelukkigen een bericht hebben gehad.
Is het een idee dat jullie bij een volgende loting een update plaatsen à la:
Ik ben ook niet de enige die zich dat afvraagt.
Ik zie wel dat dit bij het eerste door mij gelinkte artikel het geval is, maar bij de laatste twee is een dergelijke update afwezig gebleven. Is dit een idee?
Regelmatig organiseren jullie lotingen voor een testpanel, waarvoor hulde. Enkele voorbeelden:
- plan: Doe mee aan het tablet-testpanel voor de PlayBook
- plan: Doe mee aan tablettestpanel voor de Galaxy Tab 10.1
- plan: Tweakers.net zoekt testers voor Samsung Chromebook
Nu staat er bij de artikelen altijd het moment van sluiten van de inschrijving vermeld. Nu ben ik, en waarschijnlijk meerdere mensen met mij, altijd wel benieuwd naar de uitslag van een dergelijke loting. Ik hoef uiteraard niet te weten wíe gewonnen hebben, maar wel dát de trekking is geweest en dat de gelukkigen een bericht hebben gehad.
Is het een idee dat jullie bij een volgende loting een update plaatsen à la:
Zo hoef je niet heel de dag GoT (voor DM), je mail en je spamfolder te F5'en in de hoop dat je er nog iets van hoort na het inschrijven.Update 12:05:
We hebben vijf winnaars geselecteerd, die in hun mailbox verdere instructies hebben gekregen.
Ik ben ook niet de enige die zich dat afvraagt.
Ik zie wel dat dit bij het eerste door mij gelinkte artikel het geval is, maar bij de laatste twee is een dergelijke update afwezig gebleven. Is dit een idee?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...