PS3 Harddisk/Hardware trouble, graag advies.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 17:29
Mijn oude PS3 40Gb PS3 begint het te begeven.

Enige tijd geleden had ik de oude HDD al vervangen voor een 160Gb exemplaar, maar deze begint het nu ook te begeven. Krijg steeds vaker de melding dat de HDD hersteld dient te worden, wat ik dan ook doe. Soms zijn 8 herstellingen nodig om hem weer werkend te krijgen.

Ook kreeg ik steeds vaker last van freezes, waarbij ik de PS3 alleen maar kon resetten door de hoofdschakelaar uit en weer aan te schakelen.

Ik heb zitten kijken naar een nieuw HDD'tje. kleine €40,- en misschien doet hij het weer een tijdje. Of liggen er grotere problemen op de loer? Daarmee doel ik op de vele freezes.

Die €40,- misschien maar in een nieuwe PS3 stoppen? Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 16:28
Je kunt de HD eens aansluiten op de PC en de smartwaardes uit te lezen.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 14:05
Het lijkt me dat gewoon je HDD kapot is. Die freezes kunnen ook veroorzaakt worden door een kapotte HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 17:29
Mijn eerste idee was ook om die HDD weer te wisselen, maar ben bang dat de rest het ook niet lang uit gaat houden. Gebruik hem veel als Bluray speler en met enige regelmaat een spelletje.

Wat is de gemiddelde levensduur van de overige hardware? Heb deze gekocht, kort na het uitkomen van de PS3.