SickBeard/CouchPotato maar dan voor games?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master.fean
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-08 01:38
Hey beste tweakers,

Ik ben een frequent en uitermate tevreden gebruiker van software als SickBeard en CouchPotato. Ik vroeg me dus af of er een oplossing bestaat die ipv media, games binnenhaalt. Dus vandaar vraag ik of iemand misschien op de hoogte is van zo een project?

Leonard

Info:
SickBeard
CouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:05
Ja :), Steam kan het helemaal regelen voor je.

Daarnaast is het downloaden van games of andere media naast muziek en video verboden volgens de Nederlandse wetgeving. Dus ik denk dat je toch je onheil moet zoeken bij legale alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

alex3305 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 02:15:
Ja :), Steam kan het helemaal regelen voor je.
Helaas download steam vaak zo traag dat het sneller is de bestanden via nieuwsgroepen/torrents binnen te halen en in de steam map te gooien dan om ze via steam te downloaden...

Sowieso heb je zo'n trage verificatiestap bij het installeren en duurt het starten van spellen via steam veel langer aangezien steam elke keer online wil controleren of alles wel in orde is... ik pirate dan ook veel van m'n legale spellen simpelweg omdat steam soms zo traag is :P
Daarnaast is het downloaden van games of andere media naast muziek en video verboden volgens de Nederlandse wetgeving. Dus ik denk dat je toch je onheil moet zoeken bij legale alternatieven.
Helaas zijn de legale alternatieven lastiger in gebruik dan de illegale mogelijkheden...

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Wolfboy schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 02:48:
[...]
Helaas download steam vaak zo traag dat het sneller is de bestanden via nieuwsgroepen/torrents binnen te halen en in de steam map te gooien dan om ze via steam te downloaden...

Sowieso heb je zo'n trage verificatiestap bij het installeren en duurt het starten van spellen via steam veel langer aangezien steam elke keer online wil controleren of alles wel in orde is... ik pirate dan ook veel van m'n legale spellen simpelweg omdat steam soms zo traag is :P

[...]
Helaas zijn de legale alternatieven lastiger in gebruik dan de illegale mogelijkheden...
Ja maar laten we het hier vooral over de legale manieren hebben, ook al zijn ze lastiger...dat maakt het dan weer juist leuker om het er over te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wolfboy schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 02:48:
[...]
Steam is inderdaad traag. Ik heb 120Mbit en haal bij nieuwsgroepen probleemloos de 12Mbps, maar bij Steam hangt het vaak rond 1-2Mbps. Vaag!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 23:03
Hebben de mensen met een trage Steam wel in de preferences hun downloadlocatie aangegeven? Naar een andere switchen wil nogal eens helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:21
Inderdaad, ik haal met Ziggo 120mbit regelmatig boven de 12mb/s. Uitzonderingen daargelaten als er een nieuwe release is die de halve wereld probeert te preloaden gaat het voor de rest altijd goed.

Ik ben benieuwd hoe bijvoorbeeld Origin gaat bevallen. Die zullen ook een zware kluif hebben aan de belasting van hun omgeving als straks BF3 wordt uitgebracht. Kunnen we daar ook preloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master.fean
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-08 01:38
Ik heb inderdaad ook vaak last van een trage steam verbinding. Maar wat mij vooral irriteert zijn de lange opstarttijden van steam spellen. Maar ook Ubi's online verificatie vind ik meer dan hinderlijk. Ik hoopte idd een platform te kunnen vinden die mij helpt bij het verkrijgen van die games net als steam alleen dan via usenet. Ik snap uiteraard dat jullie me niet verder mogen helpen gezien het volgens de NL wetgeving niet als legaal word beschouwd. Alsnog bedankt voor de reacties.

@JapyDooge: Ik heb er ook bijna altijd last van en wist niet dat dat een mogelijkheid was, ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Noxious schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:46:
Hebben de mensen met een trage Steam wel in de preferences hun downloadlocatie aangegeven? Naar een andere switchen wil nogal eens helpen :P
Meerdere geprobeerd, maar Steam wil op z'n tijd (voornamelijk bij de grote acties, maar sowieso regelmatig in het weekend) soms echt niet opschieten. Helaas zijn dat meestal juist de momenten dat ik ook eens een spelletje wil spelen...

Sowieso is het belachelijk dat ik als betalende gebruiker meer problemen heb met het draaien van m'n spellen dan de piraten 8)7
Ik zie iig regelmatig errors als "this game is currently unavailable" om wat voor reden dan ook...

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Pagina: 1