Toon posts:

laptop videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik laptop videokaart kopen

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom zou je een videokaart voor een laptop willen kopen? Wil je zelf gaan solderen of zo? Videokaarten in laptops zitten meestal vast gesoldeerd en krijg je dus niet zomaar los. Als het een MXM videokaart is, zou je ze zondermeer kunnen vervangen, maar MXM in laptops is schaars. Als je wat had gezocht, bijvoorbeeld bij Google of hier had je dit zo kunnen vinden en had je geen topic hoeven te beginnen met een one liner.

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2011 02:03 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-02 16:58

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als ik jou was zou ik mijn geld in een opleiding cursus Nederlands stoppen.

[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 31-08-2011 02:03 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dat kan op internet :)

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-02 18:22

Audione0

Strijdt der titanen

Als ik zijn gallery bekijk, mits ik deze moet geloven, heeft hij niet zoveel verstand van PC zaken en we hoeven er denk ik niet echt vanuit te gaan dat hij veel berichten hier op tweakers gaan verwachten van deze man.
Misschien kunnen we hem een klein beetje op weg helpen 8)7

Hij had wel even de regels moeten lezen voordat hij een topic ging openen.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:40:
waar kan ik laptop videokaart kopen
Een videokaart module voor een laptop heet een "MXM-module".

Als je dus in Pricewatch op MXM zoekt vind je ze:
http://tweakers.net/price...bgAHTbvFRYbhY05octf0syfFw

Of je er wat mee kunt hangt helemaal af van wat voor laptop je hebt - weinig laptops hebben een MXM-slot, de meeste hebben ofwel geen losse GPU danwel een losse GPU op het moederbord gesoldeerd. Daar kun je niets aan upgraden, of je moet een externe (USB) VGA adapter kopen, maar die leveren zeer slechte 3D performance en zijn eigenlijk alleen maar geschikt voor het toevoegen van extra schermen aan het bureaublad.

Dat gezegd, ik ga dit topic sluiten omdat je veel te weinig inzet erin toont. Misschien heb je zelf gezocht en niets gevonden, maar omdat je geen moeite neemt om meer dan een halve, onverzorgde zin te posten lijkt het alsof je zelf helemaal niets gedaan hebt, en dat is niet de bedoeling. Bovendien ben je zo kortaf dat we niet weten wat voor laptop je hebt (relevant voor wat mogelijk is) of wat je met die videokaart wilt doen (relevant voor wat voor jou zinnig is). We kunnen je dus gewoon niet helpen zo.

Voor info en tips over hoe een fatsoenlijke topicstart te maken zie hier:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.