Logitech G110 NL Layout toetsen!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Matched: logitech, layout, us
Hey,
Vandaag heb ik bij de Mycom een Logitech G110 gekocht, op de doos staat (voor en achterkant) een mooie afbeelding met een mooie grote shift, enter ect... Toen ik thuis de doos ging uitpakken bleek het een NL versie te zijn. Ik kan er na een half uur op typen nog echt niet aan wennen, of wel na een tijdje? Morgen ga ik er dus waarschijnlijk mee terug en vragen of ze er een met US layout hebben.

Maar ik vermoed zelf van niet.
Wat kan ik dan het beste doen? Want volgens mij zijn ze allemaal hier met een NL layout te verkrijgen...?

Edit: zo ziet de doos eruit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v5DWHhSfNBFgVIwNNbbxoFiT/full.jpg

Terwijl ik dit zie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zfZ3KfQdQPSRNaxP7sxVExiw/full.jpg

Edit: Ik ben erachter, het toetsenbord is gewoon veels te klein voor mijn handen...
Iemand een tip voor een grote Logitech toetsenbord?

[ Voor 24% gewijzigd door iApp op 31-08-2011 00:50 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:02
Matched: logitech, us
Nope...is bijna niet aan te komen. Ik heb deze week ook m'n non-US versie terug gebracht!

Je zou iemand moeten kennen in de VS, zodat die persoon jou een US versie kan opsturen. Ik weet wel dat Logitech het door elkaar leverd. Laatst had nog iemand in Breda wel de juiste versie te pakken zonder dat hij het wist. Dus wel met een grote linker shift! 8)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En daar is de shift \ Z probleem weer. Of je moet écht geluk hebben dat een zaak in Nederland de US versie verkoopt, of je zal inderdaad zo'n keyboard uit de US moeten gaan halen. Ik heb 4 G19's gekocht en retour gestuurd, alsvorens zo'n ding in de US te kopen.

In kort: Dit is de nieuwe standaard voor Europa van Logitech, de dozen zijn gewoon generiek en kan je niet vanuit gaan welk precieze keyboard er in zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Geen matches
Ik ga hem ruilen, vragen om een andere, en anders koop ik wss de K350 versie of geld terug... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Matched: layout
Dit is helemaal geen Nederlandse toetsenbordlayout trouwens. De Nederlandse layout heeft de @ op de plek van de ~-toets.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Matched: logitech, layout, us
NMe schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:38:
Dit is helemaal geen Nederlandse toetsenbordlayout trouwens. De Nederlandse layout heeft de @ op de plek van de ~-toets.
De echte NL layout zie je ook amper, dit is de Logitech variant van de (hun woorden) US-international. Toch als ik de referenties bekijk van de 'echte' US-int, heeft die namelijk ook geen shift \ Z.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Geen matches
Anyway, zeer irritant is het wel, telkens mis typen voor dat bedrag is het ook niet waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:59
Geen matches
Mijn ervaring is dat je hier vanzelf wel aan went. Nu, na ongeveer een half jaar typen met een kleine shift weet ik gewoon niet beter meer en kan ik hem automatisch vinden. Mijn mening is dat je er niet al te veel tijd in moet steken om de andere variant te kunnen krijgen, want dat is bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zijn genoeg keyboards met de 'orginele' US-int, enkel de Logitech modellen zal je dan inderdaad moeten laten gaan, of uit US halen (soms kan je via ebay nog wel eens een mazzeltje hebben met verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:02
Geen matches
Ik kom zojuist de nieuwe "Razer BlackWidow Ultimate Stealth Edition" tegen _/-\o_

Het is veel geld, maar het lijkt erop dat deze voldoet aan al m'n eisen. Ik hoop dat er snel wat reviews komen!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Ziet er goed uit, maar 70 euro is toch wel mijn max voor een toetsenbord. :P
Ik heb deze terug gebracht, nu kijken naar een ander toetsenbord.
Ik heb grote handen, vandaar dat ik ook de Logitech G700 muis heb, maar nu nog een mooi groot toetsenbord met grote toetsen en een grote shift. Dus welke zou ik nu nemen?

Enige welke mij nog wel aantrekt is deze:
pricewatch: Logitech Wireless Keyboard K350 (Qwerty)

Enkel omdat er een gebogen vorm in zit lijkt het mij totaal niet fijn typen en gamen...

Dan heb ik deze nog gezien:
pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)
pricewatch: Logitech Wireless Solar Keyboard K750
pricewatch: Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800

Maar hiervan zijn de toetsen weer klein en dus niet fijn voor mijn handen..
Logitech heeft wel zijn voorkeur, ander merk mag natuurlijk ook. Draadloos is ook leuk, of led verlichting in de letters...

Dan Razer:
Deze leken mij leuk:
pricewatch: Razer Arctosa
pricewatch: Razer Lycosa

[ Voor 8% gewijzigd door iApp op 31-08-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Matched: logitech
Ik heb 2 Microsoft keyboards met platte enter en lange shift. kan je de logitech misschien daarmee omruilen?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
MrJayMan schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:03:
Ik heb 2 Microsoft keyboards met platte enter en lange shift. kan je de logitech misschien daarmee omruilen?
Bedankt voor je aanbod, inmiddels heb ik hem geruild en mijn geld (65 euro) terug gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Matched: us
HardCoreGamer schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:05:
[...]

Bedankt voor je aanbod, inmiddels heb ik hem geruild en mijn geld (65 euro) terug gekregen. :)
:) bedoelde niet met mij ruilen maar in de winkel kijken welke MS keyboards er naar je smaak zijn ;)

http://www.microsoft.com/hardware/en-us/gaming

[ Voor 7% gewijzigd door JJ Le Funk op 31-08-2011 19:09 ]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerdek
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Geen matches
denk dat je gewoon toetsenborden moet gaan bekijken en uitproberen voor je grote handen, live in de winkel

Kennis maakt macht, kennis delen maakt machtige vriendschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: layout, us
Ik stuur altijd even een mailtje naar de webshop of ze willen kijken of het wel echt de US layout is, zo heb ik nog nooit een miskoop gedaan.

Wel achterlijk dat ze überhaupt nog van die gehandicapte NL toetsenborden verkopen, we zijn toch geen belgen!?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Matched: us
^^^Hahaha :P Lol, dacht echt ff dat je mijne wou ruilen met die van jou. :9

^^Bij de MediaMarkt kan ik nog ff kijken, ze zijn wel extreem duur soms, dus bestellen via internet. :)

^ Tja een Webshop mailen is ook een goed idee, of even vragen of ze de doos kunnen losmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerdek
Matched: logitech
Je kunt daar iig gaan testen he Hardcoregamer, je hoeft ze daar niet te kopen. En er zijn nog veel meer winkels waar je live kunt kijken of het je bevalt, zonder te kopen.

edit: schrijf dan iig wel de typenummers op als je een goede gevonden hebt. Van bv de logitech illuminated zijn er al 5 of zelfs meer partnummers, allemaal verschillende uitvoeringen

[ Voor 35% gewijzigd door Jerdek op 31-08-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://enerverend.com/blog/wp-content/uploads/2009/07/mediamarkt.jpg

Idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerdek
Geen matches
hahaha, wel als je bij mediamarkt koopt! >:)

Pagina: 1