Account bij Steam geeft problemen bij opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420968

Topicstarter
Had Call of Duty Black Ops op mijn PC staan en ook account aangemaakt bij Steam (moest wel). Nu liep mijn spel de hele tijd vast dus heb hem eraf gehaald. Bedoeling was dat ik hem opnieuw wilde installeren maar dat ging dus niet door. Als ik de key code ingevoerd heb geeft hij aan dat deze al aan een steam account is gekoppeld. Dit klopt ook namelijk aan mijn account en heb er maar 1. Als ik dan op de site van Steam voor support ga komt dit in beeld:

"Please confirm your account by following the instructions in your welcome email. If you have not received the welcome email you can have it resent."

Kan 100x op het woord resent drukken maar komen geen mails bij mij binnen voor verdere hulp. Weet iemand wat ik er aan kan doen want zo heb ik niets aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:27

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Maak een ticket aan op het steam forum. Ik heb ook wel eens een mail laten sturen door steam over/naar mijn account en volgens mij kwam dat ook niet direct aan.

Je spel is dus gewoon al gekoppeld aan jouw steam account, dat je er nu niet meer bij kan heeft een andere oorzaak.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:38

Sorbo

Uw hulp in huis!

Nu kan het aan mij liggen, maar als een key eenmaal gekoppeld is aan je account, blijft dit zo, en kun je hem makkelijk opnieuw installeren door de client te starten, naar je game lijst te gaan en dubbel te klikken op COD:BO (als ie nog niet geinstalleerd is).

Je hoeft dus geen codes in te vullen, alleen even in te loggen met je steamaccount in de Steam applicatie.

Kan dit niet, of heb je dit nog niet geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420968

Topicstarter
Als ik mij aanmeld bij Steam krijg je een beveiligingsmail met een code. Deze moet ik elke keer invoeren als ik inlog en staat erbij: We've received a request to access your Steam account from a new computer
or web browser." Volgens mij is dit niet goed en nu krijg ik wel gewoon mail van Steam terwijl het via hun site geen mail bij mij aankomt.

In de gamelijst gekeken maar daar staat helemaal niks aan spellen. Ik wil mijn spel installeren met de originele cd-rom alleen kan dat kennelijk niet zonder Steam. Ik moet namelijk opnieuw de code invoeren waarom ik gelijk het bericht krijg dat de key al in gebruik is. Ik heb echt maar 1 account aangemaakt bij Steam en het inloggen gaat ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 687996

is er een telefoonnumer beschikbaar van steam.
Ik het zelfde problemen. Kan niet meer inloggen code opgevraagd call of duty advanced wargaren. Baal hier behoorlijk van. Wie weet een list? :(