Had Call of Duty Black Ops op mijn PC staan en ook account aangemaakt bij Steam (moest wel). Nu liep mijn spel de hele tijd vast dus heb hem eraf gehaald. Bedoeling was dat ik hem opnieuw wilde installeren maar dat ging dus niet door. Als ik de key code ingevoerd heb geeft hij aan dat deze al aan een steam account is gekoppeld. Dit klopt ook namelijk aan mijn account en heb er maar 1. Als ik dan op de site van Steam voor support ga komt dit in beeld:
"Please confirm your account by following the instructions in your welcome email. If you have not received the welcome email you can have it resent."
Kan 100x op het woord resent drukken maar komen geen mails bij mij binnen voor verdere hulp. Weet iemand wat ik er aan kan doen want zo heb ik niets aan het spel.
"Please confirm your account by following the instructions in your welcome email. If you have not received the welcome email you can have it resent."
Kan 100x op het woord resent drukken maar komen geen mails bij mij binnen voor verdere hulp. Weet iemand wat ik er aan kan doen want zo heb ik niets aan het spel.