Toon posts:

Maxtor HD gecrashed__Help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn harddisk, MAXTOR Plus 60, 7200Rpm, 30GB is na een dag gecrashed.

Ik heb jammer genoeg geen kans gezien de (belangrijke) informatie te back-uppen.

De symtomen zijn als volgt:
Geen herkenning in de BIOS
Geen spin in de harddisk

Ik ben nu van plan de zelfde harddisk opnieuw te kopen, zodat ik de printplaat (waar volgens mij het probleem zit) te vervangen.

IS DIT VERSTANDIG?

Moet ik de nieuwe harddisk op de zelfde wijze particieren en formateren voordat ik de print overzet naar de kapotte HD?

Moet ik ergens anders rekening mee houden?

ALVAST BEDANKT!

BART
:?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:47

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom zou je je garantie niet aanspreken? :?

Is die harde schijf van je van de vrachtwagen gevallen ofzo? :?

Whatever.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
1 dag oud? en je gaat een tweede kopen zonder garantie te claimen? dies gek |:(

maarre als je het echt van plan bent. je kan volgens mij zo die printplaat omwisselen.

als je hdd gecrasht is, dan wil het ook nog wel eens helpen om met een VLAKKE hand een klap op de bovenkant van de HDD te geven. moet je een beetje gevoel voor hebben, niet de te hard en niet te zacht. >:)
geen geintje.

Verwijderd

Hmm volgens mij gaat dat niet echt lukken... Misschien kan je zo de printplaat vervangen maar volgens mij zit die vaak geintegreerd zodat je de HD open moet schroeven en dat is niet verstandig tenzij je beschikking hebt over een stofvrije ruimte (heb je kennissen bij Intel/AMD/etc.? :)).

Bij openschroeven komt er namelijk stof in en dan gaat je HD OF meteen kapot OF zeer zeer snel.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
Op dinsdag 20 maart 2001 14:57 schreef sc0rn het volgende:
Hmm volgens mij gaat dat niet echt lukken... Misschien kan je zo de printplaat vervangen maar volgens mij zit die vaak geintegreerd zodat je de HD open moet schroeven en dat is niet verstandig tenzij je beschikking hebt over een stofvrije ruimte (heb je kennissen bij Intel/AMD/etc.? :)).

Bij openschroeven komt er namelijk stof in en dan gaat je HD OF meteen kapot OF zeer zeer snel.
nee hoor. bij mijn 80 MB CONNER HDD niet. dan loopt er gewoon zo'n lintbaan uit de HDD naar de printplaat. kan je zo losschroeven die plaat.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:47

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

/onzin

Whatever.

Pagina: 1