[CSS] Google Maps foutieve weergave

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 11:04
Als eerste maar de weergave die ik nu krijg.
Afbeeldingslocatie: http://www.btverbeek.nl/foto/website.jpg

zoals jullie zien klopt er helemaal niks van de google maps. De kaart / sataliet weergave en logo Google staan wel goed, maar het lijkt alsof de kaart zelf helemaal links boven in begint. De Google Maps heb ik erin gezet met een iframe.
Ik ben nu een aantal dagen van alles aan het proberen css styles, html en jv codes allemaal tig keer doorlopen. Maar ik kan niet vinden wat dat is.
Ik heb het idee dat het een css probleem is, maar als ik deze overrule met een andere stijl komt er of helemaal niks meer of precies hetzelfde.

code van de html:
HTML:
1
*snip*

code van de css
Cascading Stylesheet:
1
*snip*

en als laatste de google maps (code van google's site gehaald). Wanneer deze alleen wordt weergegeven gaat het wel goed.
HTML:
1
*snip*

[ Voor 93% gewijzigd door RobIII op 30-08-2011 21:28 ]

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Waarom gebruik je niet gewoon de embed-code van google?

En doe volgende keer eens een fatsoenlijke testcase maken, ipv klakkeloos al je code dumpen zo van "zoek het maar uit" :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-08 22:21
TE VEEL CODE. WeinigGeen mensen die dat allemaal doorlezen: wat is relevant en op welke code breekt het ? Oftewel, pas rule voor rule toe en refresh de pagina totdat het fout gaat. Dan weten wij ook waar het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
mcDavid schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:19:
Waarom gebruik je niet gewoon de embed-code van google?

En doe volgende keer eens een fatsoenlijke testcase maken, ipv klakkeloos al je code dumpen zo van "zoek het maar uit" :W
dan krijg ik helemaal niks te zien :'(

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, we verlangen van een testcase wél dat 'ie nog te bevatten valt. Bijna 500 regels code posten valt daar (royaal) buiten. Zoals de posters boven mij ook al zeggen (maar dan omgekeerd): begin met niets en voeg steeds meer aan je testcase toe tot 't punt dat 't mis gaat en ga van daar uit verder. Ik zal je sterker vertellen: 99 v/d 100 problemen kun je zo prima zelf oplossen; en je leert er meer van dan dat je anderen naar je code laat staren en de oplossing laat voorkauwen.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 30-08-2011 21:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
RobIII schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:30:
Euh, we verlangen van een testcase wél dat 'ie nog te bevatten valt. Bijna 500 regels code posten valt daar (royaal) buiten. Zoals de posters boven mij ook al zeggen (maar dan omgekeerd): begin met niets en voeg steeds meer aan je testcase toe tot 't punt dat 't mis gaat en ga van daar uit verder. Ik zal je sterker vertellen: 99 v/d 100 problemen kun je zo prima zelf oplossen; en je leert er meer van dan dat je anderen naar je code laat staren en de oplossing laat voorkauwen.
sorry, ik zal dit gaan doen.

mijn pc

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
Wordt het HTML element wat de kaart bevat zichtbaar gezet voordat je de Google maps code er op initialiseert? Zoniet; daar eens mee beginnen. Als de container onzichtbaar is terwijl de kaart opgebouwd wordt, dan initialiseren de dimensies van de kaart niet goed en krijg je typisch dit probleem.

Als dit idd. het probleem blijkt te zijn, dan is er ook een andere oplossing die wellicht beter werkt. Zodra de kaart zichtbaar wordt, kun je een resize event triggeren. Daarmee zouden de dimensies zich correct moeten aanpassen.

• Rusky
R4gnax schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:44:
Wordt het HTML element wat de kaart bevat zichtbaar gezet voordat je de Google maps code er op initialiseert? Zoniet; daar eens mee beginnen. Als de container onzichtbaar is terwijl de kaart opgebouwd wordt, dan initialiseren de dimensies van de kaart niet goed en krijg je typisch dit probleem.

Als dit idd. het probleem blijkt te zijn, dan is er ook een andere oplossing die wellicht beter werkt. Zodra de kaart zichtbaar wordt, kun je een resize event triggeren. Daarmee zouden de dimensies zich correct moeten aanpassen.
Bedankt voor de tip. Ik zal dit vanavond eens gaan proberen

mijn pc

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Rusky schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:27:
[...]

dan krijg ik helemaal niks te zien :'(
En heb je al uitgedokterd waarom? Of heb je het gewoon gelijk over de ingewikkelde boeg gegooid?
Pagina: 1