Ik zou graag wat hulp krijgen met mijn pc te samenstellen en bouwen.
Wat ik al tot nu toe gevonden heb is dit ik zou alleen niet weten of ik nog tegen een probleem aanloop. Het enige probleem is gewoon dat ik echt niet weet of dit allemaal wel in de kast gaat passen en/of op het moederbord, terwijl ik het honderden keren gecheckt heb. Heb ik toch mijn twijfels. Althans dit is alles wat ik ga kopen en mijn budget is 1150. (voor pc alleen) 650 voor monitoren en muis etc. Oja ik zou graag willen weten hoeveel dvd spelers er in die kast passen want ik wil er eigenlijk 2.
- Cooler Master HAF 932
- Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3
- Intel Core i7 2600k
- Seagate Barracuda 7200, 1TB
- Samsung SH222AB
- EVGA GeForce GTX570
- Kingston 1600MHz 2x4GB (2x)
- Scythe Mugen 2
- Corsair Gaming Series 800W
Ik hoop graag dat iemand mij kan helpen:)
Wat ik al tot nu toe gevonden heb is dit ik zou alleen niet weten of ik nog tegen een probleem aanloop. Het enige probleem is gewoon dat ik echt niet weet of dit allemaal wel in de kast gaat passen en/of op het moederbord, terwijl ik het honderden keren gecheckt heb. Heb ik toch mijn twijfels. Althans dit is alles wat ik ga kopen en mijn budget is 1150. (voor pc alleen) 650 voor monitoren en muis etc. Oja ik zou graag willen weten hoeveel dvd spelers er in die kast passen want ik wil er eigenlijk 2.
- Cooler Master HAF 932
- Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3
- Intel Core i7 2600k
- Seagate Barracuda 7200, 1TB
- Samsung SH222AB
- EVGA GeForce GTX570
- Kingston 1600MHz 2x4GB (2x)
- Scythe Mugen 2
- Corsair Gaming Series 800W
Ik hoop graag dat iemand mij kan helpen:)
[ Voor 43% gewijzigd door ion op 30-08-2011 18:51 ]