Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Sinds een tijdje ben ik aan het kijken naar een upgrade voor mijn systeem, en ik wou er graag een 2e videokaart bij in zetten. Nu weet ik alleen niet of mijn voeding het trekt.

Er zit nu een pricewatch: OCZ StealthXStream II 600W in. Qua pins heeft deze er dan twee te weinig, maar ik had gezien dat je daar wel een verloop voor kon krijgen.

Volgens 'http://extreme.outervision.com/PSUEngine' kom ik op 540 watt requirement met 2 videokaarten..

(Specs : zie tag onderin)

Zou deze voeding het aankunnen, of zou dat echt kiele kiele worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 20:44
Mjah, men zegt overal dat je zware voedingen moet hebben, maar ik heb thuis een 520W Seasonic met een Ati HD6970 en een N560GTI met een AMD Phenom 6 core ding. Draait continue onder vol load en geeft geen krimp. (Voeding wordt ook niet heet, trouwens).

Edit: mijn conclusie zou zijn: moet ruim kunnen. En anders kost een 650W ook maar 90 euro :)

[ Voor 16% gewijzigd door Battle Bunny op 30-08-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
De meeste reacties wat ik tot nu toe vind op google beperkt zich tot, het kan wel, en het kan niet.. Zelf heb ik eigenlijk geen zin om ook nog weer een nieuwe voeding te halen, deze is nog niet zo erg oud namelijk.

Ik hoop dat hier mensen met iets meer kennis erover mij wat erover kunnen vertellen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Een dergelijke vraag kan eigenlijk alleen maar beantwoord worden als je ook even een lijstje met systeem specs plaatst... daar behoor je eigenlijk zelfs mee te beginnen ;)

Ook dit topic is veplichte kost : [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28

Je hoeft dan niet perse een nieuwe voeding te gaan halen, maar absoluut behulpzaam om te bepalen of je huidige voeding geschikt is of/en welke voeding dan wel geschikt zou kunnen zijn. Beetje verdieping in de stof wordt toch wel verwacht voor dat je vragen stelt.

Overigens zal ik mij niet snel zorgen maken, dat moet volgens mij wel kunnen zolang je geen energieslurpende (overclocked) cpu hebt draaien... vandaar dat men ook vrijwel altijd standaard eerst om vraagt een lijstje, zo exact mogelijke systeemspecs te plaatsen.

[ Voor 18% gewijzigd door MicGlou op 30-08-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Een dergelijke vraag kan eigenlijk alleen maar beantwoord worden als je ook even een lijstje met systeem specs plaatst... daar behoor je eigenlijk zelfs mee te beginnen ;)
Vandaar dat ik zei, zie mijn specs onderin, voor de volledigheid : inventaris
Ook dit topic is veplichte kost : [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28
Dit topic heb ik zeker al door bekeken, voordat ik dit plaatste, en wanneer ik deze voeding gekocht heb, echter geeft het geen antwoord of deze voeding het zou trekken of niet. Misschien had ik dit er bij moeten vermelden. Ik zag er alleen geen toegevoegde waarde in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 28
Ik zag er alleen geen toegevoegde waarde in.
Als je wat beter gelezen zou hebben daar zou je gelezen hebben dat dat ook de plek was om je vraag te stellen. Wel degelijk toegevoegde waarde dus - maar dat geldt dus ook voor goed lezen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.