Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen

Ik heb begin dit jaar een Sapphire RADEON HD6970 gekocht en draai dit op een Intel Core 2 Duo E8400 / 3 GHz op een ASUS P5Q PRO met OCZ Reaper HPC Edition Dual Channel (4Gig) en Corsair TX650W Voeding.

Nu wil ik 3 Dell Ultrasharp U2311H kopen en een wide screensetup maken! gekoppeld via een displayport.(De Dell monitoren zijn erg goedkoop namelijk nu dus wil ze zo snel mogelijk bestellen)

Nu heb ik 2 vragen:
1: Ik heb me suf zitten googelen en volgens moet ik makkelijk 3 U2311H kunnen draaien op mijn HD6970. Maar wil het voor de zekerheid toch nog een keer bij de experts vragen (jullie dus, Ik snap namelijk niets van die resolutie dingen en wat wel en niet kan!)

en 2: zou mijn systeem klaar zijn voor Battlefield 3 die in okt uitkomt? ik speel nu eindeloos BF2 (tot grote ongenoegen van mijn vriendin) maar 3 moet vlekkeloos kunnen draaien! zal er een heel groot verschil zitten tussen mijn duo core en de (zie hier onder) aangeraden quad core? of red mijn pc het wel omdat de grafische kaart beter is dan is aangeraden?

Echt alvast super bedankt voor alle tips die jullie me kunnen geven.

Gr Lesley

Info:
Battlefield 3, the latest shooter from DICE and Electronic Arts, coming to Xbox 360, PlayStation 3 and PC this holiday season.

Minimum requirements

Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2 GB
Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card

Recommended requirements

Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4 GB
Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het BF3 hardware topic

Voor al je BF3 hardware vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 19:29
De 6970 kan gemakkelijk 3 schermen aan, echter moet één van de 3 schermen aangesloten zijn door DisplayPort, maar dit heeft de U2311H wel. Een Quadcore zal wel een hele verbetering opleveren voor BF3, maar ik durf niet te zeggen hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oeps, sorry man! niet gezien
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Knul schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:28:
De 6970 kan gemakkelijk 3 schermen aan, echter moet één van de 3 schermen aangesloten zijn door DisplayPort, maar dit heeft de U2311H wel. Een Quadcore zal wel een hele verbetering opleveren voor BF3, maar ik durf niet te zeggen hoeveel.
Het was toch juist aan te raden om ze alle drie aan te sluiten op een displaypoort? die ik kan dan door lussen van de een naar de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 19:29
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:35:
[...]

Het was toch juist aan te raden om ze alle drie aan te sluiten op een displaypoort? die ik kan dan door lussen van de een naar de andere?
Hoe bedoel je? Volgens mij zit er geen verschil in beeldkwaliteit tussen DisplayPort en DVI, alleen kan DisplayPort hogere resoluties doorsturen. Je moet in ieder geval ervoor zorgen dat ten minste één scherm aangesloten is op de DP poort, de anderen kunnen op DVI of HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Knul schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:38:
[...]

Hoe bedoel je? Volgens mij zit er geen verschil in beeldkwaliteit tussen DisplayPort en DVI, alleen kan DisplayPort hogere resoluties doorsturen. Je moet in ieder geval ervoor zorgen dat ten minste één scherm aangesloten is op de DP poort, de anderen kunnen op DVI of HDMI.
nogmaals hoor ik ben een leek, (en vraag hier niet voor niets dingen omdat ik het gewoon niet snap soms) maar ik las dat de HD6970 een feature had waarin ik een cabel vanuit de kaart kan laten lopen naar een monitor en die dan weer koppelen aan de volgende en de volgende look:

Afbeeldingslocatie: http://www.rage3d.com/reviews/video/amd_hd6970_hd6950_launch_review//pics/msthubeye6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rage3d.com/reviews/video/amd_hd6970_hd6950_launch_review//pics/hd6900outputs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:52:
[...]

nogmaals hoor ik ben een leek, (en vraag hier niet voor niets dingen omdat ik het gewoon niet snap soms) maar ik las dat de HD6970 een feature had waarin ik een cabel vanuit de kaart kan laten lopen naar een monitor en die dan weer koppelen aan de volgende en de volgende look:

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij heb je daar een speciale monitor voor nodig. Immers heb je een input poort nodig voor je DP en een output poort. En die verdeel hubs heb ik ook laatst ook eens naar gekeken maar kan er niet veel over vinden. Voor jou setup werkt het prima om gewoon 2xDP / 2xDVI en 1xDVI / 1xDP te gebruiken. Je hebt dus 3 kabels nodig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:30:
[...]

Volgens mij heb je daar een speciale monitor voor nodig. Immers heb je een input poort nodig voor je DP en een output poort. En die verdeel hubs heb ik ook laatst ook eens naar gekeken maar kan er niet veel over vinden. Voor jou setup werkt het prima om gewoon 2xDP / 2xDVI en 1xDVI / 1xDP te gebruiken. Je hebt dus 3 kabels nodig :).
Top man bedankt! dan weet ik iig hoe en wat! Thx Thx Thx
ga ze meteen bestellen!

(slotje kan erop)
Pagina: 1