Verwijderd

Topicstarter
Bij de Mediamarkt in Eindhoven is momenteel een 42inch LCD-LED tv in de aanbieding.
Het is een tv die er in eerste instantie erg goed uitziet voor de prijs van 488 euro. (100 HZ, Full HD, etc).

Voordat ik de keuze maakte om deze te gaan halen, wilde ik nog even wat reviews/beoordelingen op internet lezen, maar het rare is dat ik helemaal niks kan vinden over deze tv.
Er zijn maar 3 webshops die deze tv verkopen en ik kan nergens reviews vinden. Zelfs hier op deze site is hij niet te vinden.
Op LG.com ook niet.
Ik heb daarna de Mediamarkt gebeld om te vragen of het niet een drukfoutje is ofzo. Maar dat is het niet en zij weten ook niet waarom hij (bijna) niet via internet te vinden is.

Ik vind het erg vreemd.
Heeft iemand een idee hoe dat kan?

Gr Sandra

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
Zal vast een special build zijn.. ik vermoed een uitgeklede versie van een LV5500

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 20:22
Hmm, apart, ik ken dat type ook niet. Paar weken geleden was er bij ons (Media Markt in Rotterdam Centrum) de LG 42LE4500 in de aanbieding, ook voor €488. Zou toch wel kunnen dat het een typefout is, want '34' ipv '45' is maar een paar millimeter naar links :P Alhoewel de LE4500 geen 100Hz is, dacht ik.

Maar ga kijken in de winkel zou ik zeggen? Dan kan je op de doos/tv kijken of het echt de LV3400 is.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 30-08-2011 14:45 ]

The devil is in the details.

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 03:33
IS een duitse model, en ook volgens mij alleen op duitse lg site tevinden.
http://www.lg.com/de/supp...e=support-product-profile

Verwijderd

Topicstarter
Op de doos/tv staat ook wel echt lv3400
Heb de LG gebeld en die man wist het ook niet echt.
Hij zei eerst dat hij niet bestond en zei toen dat hij wel bestaat maar dat de gegevens nog niet bij hen binnen waren(?).
Maar goed, ik ga hem ophalen :)