Niet meer opstarten Asus Laptop na vastlopen

Pagina: 1
Acties:

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij hierover nog advies kan geven.

Ik heb een ruim 4 jaar oude asus laptop, deze was in de eerste maanden een aantal keer kapot (moederbord 2x defect) is toen gemaakt en nu al jaren zonder problemen. Ik heb zelf een MBP en gebruik de asus voor downloads en nu ik in een huisje in de bossen zit als laptop.

Gisteravond was ik een film aan het kijken en liep tijdens het afspelen vast.... geluid liep vast en beeld oke. Kon toen alleen uit door de powerknop in te houden. Sinds dien wil de laptop niet meer opstarten... wat er gebeurd is dat hij opstart het eerste asus scherm verschijnt, het eerste geluidje van het opstarten in dat scherm nog hoorbaar is, en dan blijft hangen op dat scherm en nergens meer op reageerd. Als ik dan niks doe wordt het scherm zwart voor een fractie van een secondeen hoor ik weer het opstart geluidje (dit herhaald zich elke minuut)

Heb vannacht de accu laten leeglopen, vanochtend weer aangezet maar dit maakte niks uit, hetzelfde gebeurde weer. Heb ook geprobeerd bij het aanzetten alt f10 in te houden (en alt f11 en alt f12) Heb ook de accu eruit gehaald en losgekoppelt van het stroom, en dan 60 seconde de powerknop ingehouden. Ook dit maakt niks uit, het scherm blijft gewoon op asus scherm staan als ik m weer aanzet en hoor ik het geluidje.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Ik tik dit nu vanaf mijn MBP die ik voor opdrachten heb meegenomen, alleen hier heb ik alleen 3kb internet opzitten wat gratis is... maar ongeveer 30 seconde duurt met het laden van een pagina, dus heel veel googelen en zoeken is erg lastig. Op mijn asus heb ik een duur internet abbo lopen hier, maar daar heb ik nu dus niks aan. Wordt wel heel erg balen als ik m niet meer aan de praat krijg.

Iemand tips? iets wat ik nog kan proberen (heb hier geen opstart dvd of dergelijk)

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-02 10:34
Om wat voor Asus laptop gaat het hier?

Graag wat meer informatie :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ThePupD schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:34:
(heb hier geen opstart dvd of dergelijk)
Zorgen dat je er eentje maakt, leent, krijgt, of een opstart-USB stick maken. Dit zijn dingen die je dan gewoon moet gaan regelen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-02 10:34
gambieter schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:27:
[...]

Zorgen dat je er eentje maakt, leent, krijgt, of een opstart-USB stick maken. Dit zijn dingen die je dan gewoon moet gaan regelen.
Ik denk dat hij nu op vakantie is, vandaar dat hij geen opstart-DVD e.d heeft ;)