Voor een kennis ben ik op zoek naar een werkende MFM controller (ISA bus)
Heeft iemand nog zoiets rondslingeren?
Heeft iemand nog zoiets rondslingeren?
[ Voor 36% gewijzigd door real[B]art op 30-08-2011 23:26 ]
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Oslik blyat! Oslik!
Kan nog een heel verhaal worden met het werkend krijgen van zo'n schijf. Vroeger had je MFM en RLL. Interfaces vergelijkbaar, je kon sommige MFM schijven zelfs "overclocken" door ze op een RLL controller te low-level formatteren. Andersom kon ook, maar dat kostte je capaciteit en snelheid.real[B]art schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:07:
Een MFM controller... was dat niet zo een kaart waar je een harde schijf die meerdere 5 1/4" slots in beslag nam met 2 lintkabels op aansloot? Want als dat zo is, dan heb ik misschien nog 1 of 2 van die dingen in 2 Philips P3302's zitten (staan bij mijn ouders ergens op zolder, dus kan het niet direct checken helaas).
edit: heb even wat Gegoogled en ik herken de layout van de kaarten die ik vind als ik zoek op 'mfm controller'. Met name de connector genaamd 'winchester', die herinner ik me nog (heb me vroeger altijd afgevraagd waarom dat ding zo heette). Ik heb waarschijnlijk vrijdag wel even tijd om bij mijn ouders op zolder te kijken of ik nog zo een kaart heb liggen.
404 Signature not found
BigJoe, ik heb aangeboden om op zoek te gaan of ik nog heb liggen wat je zoekt, maar je neemt niet eens de moeite om te reageren. Bij deze trek ik mijn aanbod dan ook in, graag of niet hoor.Topicstarter BigJoe was het laatst aanwezig op 30-08-2010 07:47
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq