Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06-2021
hallo,

ik heb een playstation 3 met blackops... en afgelopen weekend een lanparty gehad met ps3`s + xbox360...

waar dit is gehouden is bij mij tante thuis die een router heeft... nu heb ik dus daar allen netwerk kabels enz aan gelecht voor de ps3`s en xbox.. dus had een kabel van af de router naar de schuur gedaan en daar had ik een switch staan , en van daar uit gingen we naar de console.. toen met ze allen blackops gedaan en helemaal geen 1 probleem gehad... nu heeft mij vriendin een ps3 er bij gekocht om mee blackops te spelen, nu hebben we thuis dus 2 ps3`s en 1 router .... de router is van thomson die bij upc er bij krijgt met fiberpower 120mbit.. nu wouden we samen online gamen maar het wil allen maar niet echt lukken..

als zij mij een invite stuurt en ik wil hem accetern dan gaat het helemaal fout :S.. ik kom dan in een andere game en zij krijgt een error.. of andersom.. :S heel vaag want afgelopen weekend ging alles goed terwel we toen met 8 man waren of zo.. dus tegen elkaar online spelen wil dus helemaal niet lukken allemaal errors of we worden allen 2 in een andere game gestopt.. :S wie o wie kan mij hier mee helpen.. ?? wat mij wel op viel was dat er soms bij nat type stont open open en soms staat er moderate of zo iets en daar onder open..

ik hoor het wel als jullie me kunnen helpen.. alvast zeer bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als je niet behulpzaam wilt zijn reageer dan niet.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 30-08-2011 10:31 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 12:11
Witte chocoladevlokken.

Misschien een statisch IP proberen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:16
Op je router upnp instellen(activeren) dat zou voldoende moeten zijn, waar het precies zit in de webadmin van je router moet je zelf even uitzoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door console op 30-08-2011 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 15:23
Wat je anders kan proberen is de poorten openen voor PSN en/of Black Ops. (Google: port forwarden black ops)
Daarnaast kan je ook proberen om QoS in te stellen op je router voor Black Ops. (Handleiding van je router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King4589
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 14:12
Als jullie beiden de zelfde game gebruiken kan het ook voor problemen zorgen gebruik ook ieder een eigen psn account.

..knip..

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 30-08-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
King4589 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 01:38:
Als jullie beiden de zelfde game gebruiken kan het ook voor problemen zorgen gebruik ook ieder een eigen psn account.
Onlogisch, dan zou je PSN al niet eens opkomen als je hetzelfde PSN account zou gebruiken ;)

Heb je andere games ook die je kan testen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

D4NG3R

kiwi

:)

Zorg ervoor dat UPNP aanstaat, anders kan 1 van de 2 PS3's slecht tot niet online komen onder dezelfde spellen.

..knip..

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 30-08-2011 10:32 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Heb hetzelfde probleem gehad, je kan niet met 2 ps3's die op hetzelfde netwerk aangesloten staan nat type 2 hebben. Er heeft er altijd eentje nat type 2 en de ander nat type 3. Enige manier om dit op te lossen is een extra IP aan te vragen bij je provider en in je router die IP te forwarden.

Edit:
UPnP maakt geen enkel verschil in deze situatie.

[ Voor 9% gewijzigd door Excelb-boy op 30-08-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik heb het topic even een titelfix gegeven voor meer duidelijkheid en verplaatst naar SPV.

Daarnaast is het beter als je in het vervolg eerst je post naleest eer je op verzenden drukt. Nu is je verhaal erg lastig te lezen en staat vol met spellingfouten.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 30-08-2011 10:36 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06-2021
hallo. sorry voor de late reacties en bedankt voor jullie reacties!! het is al opgelost heb bijde 2 de ps3 een vaste ip adres gegeven in de router en alle bij de ps3 in de router de poorten open gegooit en nu doet hij het.. nat type bij alle 2 de ps3`s staan nu op open..
Pagina: 1