hallo,
ik heb een playstation 3 met blackops... en afgelopen weekend een lanparty gehad met ps3`s + xbox360...
waar dit is gehouden is bij mij tante thuis die een router heeft... nu heb ik dus daar allen netwerk kabels enz aan gelecht voor de ps3`s en xbox.. dus had een kabel van af de router naar de schuur gedaan en daar had ik een switch staan , en van daar uit gingen we naar de console.. toen met ze allen blackops gedaan en helemaal geen 1 probleem gehad... nu heeft mij vriendin een ps3 er bij gekocht om mee blackops te spelen, nu hebben we thuis dus 2 ps3`s en 1 router .... de router is van thomson die bij upc er bij krijgt met fiberpower 120mbit.. nu wouden we samen online gamen maar het wil allen maar niet echt lukken..
als zij mij een invite stuurt en ik wil hem accetern dan gaat het helemaal fout
.. ik kom dan in een andere game en zij krijgt een error.. of andersom..
heel vaag want afgelopen weekend ging alles goed terwel we toen met 8 man waren of zo.. dus tegen elkaar online spelen wil dus helemaal niet lukken allemaal errors of we worden allen 2 in een andere game gestopt..
wie o wie kan mij hier mee helpen.. ?? wat mij wel op viel was dat er soms bij nat type stont open open en soms staat er moderate of zo iets en daar onder open..
ik hoor het wel als jullie me kunnen helpen.. alvast zeer bedankt !!
ik heb een playstation 3 met blackops... en afgelopen weekend een lanparty gehad met ps3`s + xbox360...
waar dit is gehouden is bij mij tante thuis die een router heeft... nu heb ik dus daar allen netwerk kabels enz aan gelecht voor de ps3`s en xbox.. dus had een kabel van af de router naar de schuur gedaan en daar had ik een switch staan , en van daar uit gingen we naar de console.. toen met ze allen blackops gedaan en helemaal geen 1 probleem gehad... nu heeft mij vriendin een ps3 er bij gekocht om mee blackops te spelen, nu hebben we thuis dus 2 ps3`s en 1 router .... de router is van thomson die bij upc er bij krijgt met fiberpower 120mbit.. nu wouden we samen online gamen maar het wil allen maar niet echt lukken..
als zij mij een invite stuurt en ik wil hem accetern dan gaat het helemaal fout
ik hoor het wel als jullie me kunnen helpen.. alvast zeer bedankt !!