Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenthex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 17:13
Sinds kort heb ik *snip* opgezet dat draait om het organiseren van toernooien voor het voetbalspel FIFA. Dit forum kwam er na server-problemen op de vorige website, een website die na acht maanden een driehonderdtal leden telde en bijhorend forum met ruim 25.000 berichten, om maar te zeggen dat het niet zomaar om een beginnende website gaat :).

Concreet: de huidige witte achtergrond is nogal saai en straalt allesbehalve voetbal uit. Tegelijkertijd moet het niet té druk worden. De stijl van de *snip* vind ik een goed referentiepunt. Iets in dezelfde 'grunge' stijl zou top zijn, maar er is natuurlijk ruimte voor eigen inspiratie. Overigens is het niet verplicht 'voetbal' te implementeren als dit het design niet ten goede komt, maar bij voorkeur wel.

Over de grootte, hiervoor kan je dezelfde afmetingen gebruiken als van de voorgaande afbeelding: *snip*

Website: *snip*

*snip*

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 29-08-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:58
Denk dat je beter af bent op een forum als Sitedeals of TBForum indien je een goedkoop 'studentje' zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

console schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:13:
Denk dat je beter af bent op een forum als Sitedeals of TBForum indien je een goedkoop 'studentje' zoekt ;)
Maar het kan natuurlijk ook prima in V&A tegenwoordig, daar kunnen diensten ook worden gevraagd en aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenthex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 17:13
console schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:13:
Ben ook bekend met de sites maar heb er nog niet aan gedacht het daar eens te vragen, bedankt voor de tip net als Terw_Dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit topic is vergeven van de (al dan niet onbedoelde) spam en ook nog eens werving; beide zaken zijn we niet happig op. En dan heb ik het nog niet gehad over de Kan iemand even...? factor. Het gaat derhalve dan ook dicht.

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 29-08-2011 22:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.