keypoorten

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-02 17:27
Gezien ik mobiel zal ik het kort houden,
- 2 computers staan verbonden met internet maar laden niks.
- 1 is net opnieuw win7 geïnstalleerd en staat alleen ts3 dropbox en lol op.
MSN zeg fout keypoorte
We hebben kpn interactieve tv + bellen+internet

Als iemand weet wat het is graag reageren overige data kan altijd gevraagd worden

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

IMarks schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:54:
- 2 computers staan verbonden met internet maar laden niks.
Dat lijkt mij tegenstrijdig.
Waaruit concludeer je dat er verbinding is met internet?

Welk ip adressen,gateway,dns hebben de pc's waarvan internet niet werkt?

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

als je pingt? Intern wel internet? Router/modem? Hoe is alles verbonden?

• IMarks
Windows netwerkcenter geeft aan internet verbonden dus niet alleen intern. Ip is de standard die ik kan zien 192.168.2.19 heb me pa gepingt gaat direct naar me pa zonder router ips in tussenkomst in tracert cmd
Subnetmasker 255.255.255.0 gateway 192.168.2.254

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-02 14:14

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ping eens een adres buiten je netwerk (bijvoorbeeld www.google.com) want lokaal pingen is nogal normaal dat dat wel lukt. Wat logische zinsbouw zou ook helpen :?

Android developer & dürüm-liefhebber

• IMarks
me pa was eindelijk bereikt tot router herstart alles doet het nu toch bedankt voor de moeite

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Heel fijn.. Wil je in het vervolg gewoon duidelijk zijn, en proberen zonder schrijffouten je probleem te omschrijven. Dat je mobiel aan het Internetten bent is wat lastig, maar ook mobiel kun je je typo's verbeteren.

Als er 3 computers op dezelfde router geen verbinding kunnen krijgen met het Internet, dan zou ik gaan twijfelen aan de router of de Internet verbinding op die router. De router een rotschop geven wil dan nog wel eens helpen.

Verder mistte we nog al wat zaken aan je topicstart. Zo heb je niet aangegeven wat je al geprobeerd hebt, en waarom dat niet werkte. Tevens is het bij dergelijke problemen zaak om zo veel mogelijk informatie te geven. Specificaties van het netwerk, IP adressen, gateways, type router, ISP, etc.

Hoe dan ook: Dit topic gaat op slot. Lees voor de volgende keer eerst het Het algemeen beleid nog eens door, en dan vooral de stukjes over het plaatsen van een topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.