Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gamesysteem compatible?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn eigen pc in elkaar zetten en aangezien mijn broertjes en ik redelijk veel gamen willen we er een gamesysteem van maken. Echter, dit is de eerste keer dat ik zo iets doe dus ik vroeg me af of alles compatible met elkaar is.

De onderdelen zijn:
- ASUS F1A55 (Retail, RAID, Gb-LAN, Sound, ATX) (Moederbord)
- Kingston HyperX 8 GB DDR3-1333 Kit (Werkgeheugen)
- AMD Radeon HD6750 (Videokaart)
- LG GH-22NS30 (DVD rewriter)
- Samsung HD204UI (Bulk, SpinPoint F4 EcoGreen, Advanced Format) (Harde schijf)

Verder ga ik een voeding van 500 watt gebruiken en komt er Windows 7 Home op.

Ik heb de lijst met behulp van reviewsites gemaakt. Als jullie betere suggesties hebben (voor dezelfde prijs), dan hoor ik dat graag en natuurlijk of het compatible met elkaar is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 19:04 ]

Verwijderd

Stop je er ook een processor in?

Overigens zijn dit soort topics niet toegestaan. Daarvoor bestaan de BBG topics, in jouw geval het BBG Gamesysteem topic.

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-11 13:23
bij het derde punt word het een beetje apart omdat asus geen processoren maakt en wat hier boven word gezegt zou jij je ook aan moeten houden

[ Voor 28% gewijzigd door mr.DJ95 op 29-08-2011 19:00 ]

Verwijderd

En je mist een behuizing + tobo + muis en speakers.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik bedoelde het moederbord en niet de processor. Hoezo is dat niet toegestaan dan?

Verwijderd

Als je het beleid van t.net had gelezen wist je waarom dat niet toegestaan is. En je hebt nu 2 mobo's en geen processor in je systeem.

Hierzo moet je wezen

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 19:05 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb geen flauw idee hoeveel dit gaat kosten en twee moederborden, geen kast, muis, toetsenbord en CPU gaat niet echt werken is mijn ervaring. :P
Verder kan een voeding van 500 watt overkill zijn of zo waardeloos dat die op een gegeven moment ontploft met voorspelbare gevolgen. 8)7

Maak eens een echte lijst die klopt en vraag het dan hier eens aangezien losse topics tegen het beleid van GoT zijn omdat het voor de veel fragmentatie zorgt. ;)

[BBG aanschaf] Gamesysteem

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, heb ik niet gelezen. Welke processor beveel je aan dan?

Verwijderd

Topicstarter
AMD A6-3650, is deze prima?

Verwijderd

Dat ligt er aan wat je onder 'gamen' verstaat. Maar daar kunnen ze je in dat topic over informeren.

Verwijderd

Topicstarter
Oké chill mannen, bedankt voor de tips. Ga ff op die topics kijken :)

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
ik weet dat ik hier niet op mag reageren, maar 8gb ram is een beetje overdreven.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
sjaakwortel schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:09:
ik weet dat ik hier niet op mag reageren, maar 8gb ram is een beetje overdreven.
8GB is niet per se overdreven en je hebt het over (2) tientjeswerk.

The devil is in the details.

Pagina: 1