Toon posts:

Ik kan nix meer hier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het forum hier. Als ik op mijn eigen pc bezig ben hier, krijg ik ipv "gathering.tweakers.net" (in de adresbalk dus) "62.250.6.6" te zien. Raar:?

Als ik iets wil invullen, dwz een reply wil posten, een topic starten, inloggen of een nieuw wachtwoord aanvragen, krijg ik na op "verstuur" oid gedrukt te hebben weer precies dezelfde pagina geladen. Dit vind ik niet leuk meer.

Als ik het op een ander IP adres probeer op mijn pc doet ie het ook niet, maar als ik het op een andere pc probeer, zoals nu, heb ik deze problemen niet. Ik heb trouwens mijn pc laatst weer (nadat de problemen zijn begonnen) opnieuw geïnstalleerd. Dus ik snap er helemaal geen ene bal meer van. Is dit een verschijnsel van de database problemen of heb ik toch een ban? En als ik een ban heb, waarom dan? Ik heb toch nix verkeerd gedaan hierzo? Hellup mij, anders spring ik voor een flat...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Hahaha... als je een ban zou hebben had je dit ook niet meer kunnen posten hoor. Dus nee, je hebt geen ban. En wat het probleem wel is? Geen idee, aangezien het maar op 1 pc optreed vermoed ik toch een probleem met die pc.

Trouwens, probeer het eens met de proxy uit!

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoihoihoihoihoi!! :+

Hij doet ut weer!!!

Ik heb de proxy van mijn netwerkje opnieuw geïnstalleerd en geconfigureerd en hij doet het opeens weer als een trein!!!

Dankjulliewel:*:*:*:*:*:*:*

* Flippit is blij...

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Ik heb dus precies hetzelfde, krijg ook weer de lege pagina die opnieuw wordt geladen :(

Ik heb al wat lopen klooien met WinProxy maar ik blijf het houden. Wat heb jij nou precies gedaan om het op te lossen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Leeg je DNS cache eens van je proxy....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

YEAH!! ik ben er weer!
er stonden 4 DNS servers in mn lijstje bij WinProxy, die heb ik er alle 4 uitgeknikkerd. Daarna zocht hij ze zelf weer op (gewoon dezelfde) en nu doet ie het weer!

Ik snap er niks van, vreemd dat het alleen hier was, verder had ik nergens problemen. Zal wel komen door de problemen die er de afgelopen tijd waren, wnat ik had ook steeds een IP adres in mn balk staan ipv gathering.tweakers.net

Maar bedankt iig :)

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 18:04
heb ik ook en ik heb geen proxy zelf draaien of die van m'n provider aan staan. eerder een vuurwerk probleem.

flink op F5 rammen helpt wel.

Verwijderd

Je hebt Arshia op haar IP in de DNS staan :) Nog van toen de ISPs niet de DNS overal al hadden geupdate.

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 13:51 schreef Flippit het volgende:
[...]

Hellup mij, anders spring ik voor een flat...
Ik denk niet dat dat zo'n effectief afdreigmiddel is..

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
Op dinsdag 20 maart 2001 23:13 schreef Fquist het volgende:
Ik denk niet dat dat zo'n effectief afdreigmiddel is..
als je dreigt moet je zorgen dat je't durft waarmaken he ;)

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 13:51 schreef Flippit het volgende:
Hellup mij, anders spring ik voor een flat...
>:) nee dat zouden we niet willen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 maart 2001 06:20 schreef Proxy 71 het volgende:

[..]

>:) nee dat zouden we niet willen >:)
Dat doet me deugd..:*
Pagina: 1