Overstappen van Ben naar Vodafone DRAMA

Pagina: 1
Acties:
  • 736 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:51
Ik probeer al ruim een maand om over te stappen van Ben naar Vodafone.

Met nummerbehoud en aankoop Iphone 4 via Gsmstunter.nl

Echter zit ik klem tussen wat kasten en muren, Ben schijnt een storing te hebben (gehad?) met het porteren van het telefoonnummer.
Hierdoor krijgt Vodafone geen goedkeuring om het nummer over te zetten en daardoor krijgt Gsmstunter geen goedkeuring om de Iphone op te sturen.

De fout ligt dus bij Ben, echter heb ik een email van Ben (en ook over de telefoon een bevestiging) waarin staat dat het overstappen goedgekeurd is.

Die goedkeuring komt maar niet aan bij Vodafone. Als ik bel met Vodafone krijg ik te horen dat ze niets kunnen doen omdat ik het abbo heb afgesloten via een dealer (Gsmstunter).
Als ik Gsmstunter bel krijg ik te horen dat het tussen Ben en Vodafone zit.

Ik begrijp wel dat Gsmstunter weinig kan doen maar het is erg lastig zo. Ze doen bij Gsmstunter wel alles wat ze kunnen.

Ook al is/was er een storing is er dan geen fax/post(duif) backup.

Vandaag weer gebeld, Gsmstunter heeft gebeld met Vodafone. Vodafone heeft gelijk gebeld met Ben en gezegd dat de goedkeuring ok is maar dit moet echt via "het systeem" en dat er door de storing een achterstand is.

Het kan dus zomaar zijn dat ik straks op 5-9-2011 gsm'loos ben.

Wie heeft er tips want dit is echt een drama zo. ps Ben is vanadaag de hele dag al niet bereikbaar, als je belt verbreken ze de verbinding ivm lange wachttijden....

Was ik maar nooit naar Ben gegaan, maarja ik vond het toen wel leuk aangezien ik zelf Ben heet.
Als ik ze bel zeg ik ook nee niet van de telefoonboer maar gewoon Ben ;)

• Turb0Turb0
HUMOR van BEN

Beste meneer X,

Je nummer zal per 05-09-2011 overgezet worden naar Vodafone. Het verzoek tot nummerbehoud is goedgekeurd door Ben. Echter is dit bericht door een storing niet juist verzonden aan Vodafone. Ben is hard bezig dit probleem op te lossen en het goedkeuringsbericht alsnog bij Vodafone af te leveren. Excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Een fijne dag nog.

Je vraag was:
Willen jullie AUB mijn nummer porteren naar Vodafone. Als ik straks zonder GSM zit heb ik een groot probleem en een grote schadepost.Vandaag wel 50x gebeld maar telkens verbinding verbroken omdat het zo druk is.

Jullie laatste email van 24-8----------------------------Beste heer XXX,Je nummer zal per 05-09-2011 overgezet worden naar Vodafone. Het verzoek tot nummerbehoud is goedgekeurd door Ben. Echter is dit bericht door een storing niet juist verzonden aan Vodafone. Ben is hard bezig dit probleem op te lossen en het goedkeuringsbericht alsnog bij Vodafone af te leveren. Excuses voor het ongemak.Ik vertrouw erop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Een fijne dag nog.De groeten van Ben--------------------------------Dit is echt belachelijk, zo ga je niet met je klanten om.Ik heb een volle maand geduld gehad en dat is nu echt op. XXX

De groeten van Ben

• Turb0Turb0
Heb nu van Vodafone een bevestigings SMS dat het ok is. Echter GSMstunter weet nog van niks....

Dat zal een beste Shop Review worden, Aftersales = RucK

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Turb0Turb0 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:48:
Heb nu van Vodafone een bevestigings SMS dat het ok is. Echter GSMstunter weet nog van niks....

Dat zal een beste Shop Review worden, Aftersales = RucK
Het beschrijven van een probleem zo te zien werkt ook niet echt ?.
Ik snap er nog geen hout van.

Is er nu iets fouts gegaan tussen de providers ?.
Want hoe kan dit zelfde nu al een maand duren ?.

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 01-09-2011 15:53 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zoals ik nu je topic lees is het inderdaad vervelend wat er is gebeurt (en niet gebeurt). Helaas kan niemand op tweakers iets voor je betekenen in dit topic zonder enige vraagstelling. Ook het kicken van je topic binnen 24 uur is niet gewenst op GoT. Lees voor je een topic eerst Het algemeen beleid , hierin staat waaraan een topic moet voldoen. Hier gaat nu een slotje op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.