Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Waarom wil je dat?
Je kan hier een mirror uitkiezen en alle (20.000+)! packages downloaden. Daarna kun je ze allemaal tegelijk met pkg_add installeren.
Vraag me ook af waarom je dat zou willen. Wat wil je testen ?
Vraag me ook af waarom je dat zou willen. Wat wil je testen ?
Ik bedoel natuurlijk alle pakketten van de DVD. En dat wil ik omdat ik dan niet alles apart hoef aan te klikken.
Ik heb trouwens geen internetaansluiting dus installeren via internet gaat niet.
Ik heb trouwens geen internetaansluiting dus installeren via internet gaat niet.
[ Voor 26% gewijzigd door Salvatron op 30-08-2011 16:34 ]
Ik vraag me hardop af hoe FreeBSD het gaat vinden dat je tegelijkertijd Gnome en KDE wil installeren en configureren, maar soitSpruit 11 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:28:
Ik bedoel natuurlijk alle pakketten van de DVD. En dat wil ik omdat ik dan niet alles apart hoef aan te klikken.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Maakt dat wat uit dan? Onder linux kun je beide gewoon geinstalleerd hebben, kiezen tussen beide gaat via .xinitrc.DiedX schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:37:
Ik vraag me hardop af hoe FreeBSD het gaat vinden dat je tegelijkertijd Gnome en KDE wil installeren en configureren, maar soit
Wat iedereen probeert te zeggen is dat er enorm veel pakketten zijn die maar moeilijk naast elkaar te installeren zijn. Meestal wil je dat ook niet. Hoeveel mailservers heb je nu echt nodig op 1 systeem?
Sterker nog, waarschijnlijk zijn er verschillende combinaties van pakketten die helemaal niet tegelijkertijd geïnstalleerd kunnen worden.
Eerlijk gezegd, als je zelf nog geen manier kan bedenken om (de meeste) van al die pakketten toch te installeren, dan ben je nog niet klaar om de problemen op te lossen die dat gaat veroorzaken.
Sterker nog, waarschijnlijk zijn er verschillende combinaties van pakketten die helemaal niet tegelijkertijd geïnstalleerd kunnen worden.
Eerlijk gezegd, als je zelf nog geen manier kan bedenken om (de meeste) van al die pakketten toch te installeren, dan ben je nog niet klaar om de problemen op te lossen die dat gaat veroorzaken.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Pagina: 1