freebsd sysinstall alle pakketten in 1 keer kiezen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Hoe kun je met sysinstall alle pakketten in 1 keer kiezen? Ik heb geen zin om alle pakketten los aan te klikken met de spatiebalk. Ik zie nergens in de handleiding staan hoe je alle pakketten in 1 keer kunt kiezen.

Zie ook wat onder het midden wat ik bedoel: http://www.freebsd.org/do...andbook/install-post.html
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/iwhpub.png

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 18:29

deadinspace

The what goes where now?

Waarom wil je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1ng
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
Je kan hier een mirror uitkiezen en alle (20.000+)! packages downloaden. Daarna kun je ze allemaal tegelijk met pkg_add installeren.

Vraag me ook af waarom je dat zou willen. Wat wil je testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Laatst online: 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Ik bedoel natuurlijk alle pakketten van de DVD. En dat wil ik omdat ik dan niet alles apart hoef aan te klikken.
Ik heb trouwens geen internetaansluiting dus installeren via internet gaat niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Salvatron op 30-08-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:05
Spruit 11 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:28:
Ik bedoel natuurlijk alle pakketten van de DVD. En dat wil ik omdat ik dan niet alles apart hoef aan te klikken.
Ik heb trouwens geen internetaansluiting dus installeren via internet gaat niet.
Ik vraag me hardop af hoe FreeBSD het gaat vinden dat je tegelijkertijd Gnome en KDE wil installeren en configureren, maar soit :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
DiedX schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:37:
Ik vraag me hardop af hoe FreeBSD het gaat vinden dat je tegelijkertijd Gnome en KDE wil installeren en configureren, maar soit :)
Maakt dat wat uit dan? Onder linux kun je beide gewoon geinstalleerd hebben, kiezen tussen beide gaat via .xinitrc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 22:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Wat iedereen probeert te zeggen is dat er enorm veel pakketten zijn die maar moeilijk naast elkaar te installeren zijn. Meestal wil je dat ook niet. Hoeveel mailservers heb je nu echt nodig op 1 systeem?
Sterker nog, waarschijnlijk zijn er verschillende combinaties van pakketten die helemaal niet tegelijkertijd geïnstalleerd kunnen worden.
Eerlijk gezegd, als je zelf nog geen manier kan bedenken om (de meeste) van al die pakketten toch te installeren, dan ben je nog niet klaar om de problemen op te lossen die dat gaat veroorzaken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1