Spotify subscription - payment failed

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik probeer nu sinds een paar dagen een trial van Spotify Premium aan te vragen, maar steeds zonder succes. Ondertussen heb ik al de nodige mailtjes heen en weer gestuurd met de klantenservice, maar tot nu toe zonder resultaat, dus ik dacht misschien heeft iemand op tweakers er ervaring mee:)

Dit is de situatie: Om Spotify Premium (al dan niet de trial) aan te vragen moet je een spotify account hebben uit hetzelfde land als je creditcard/paypal account. In mijn geval dus Nederlands, mijn PayPal account is ook volledig Nederlands (bankrekening, adres, taal, tijdzone enz.). Hiernaast moet ook je PayPal account geverifieerd zijn. Dit heb ik al lang geleden gedaan, zodat betalingen via PayPal meteen van mijn bankrekening kunnen worden afgeschreven. De klantenservice van spotify suggereerde ook nog dat een NL ip adres kon helpen, maar dat heb ik uiteraard ook al, en ik heb het overigens ook vanuit meerdere locaties geprobeerd, zonder succes. De gegevens heb ik ondertussen echt al 20 keer gecontroleerd, dus ik ben er vrij zeker van dat dit allemaal klopt.

Alleen nu komt de grap: als je je aanmeld voor de trial, moet je je betalingsgegevens invoeren, en bij paypal een machtiging geven voor herhaalde betalingen, zodat spotify je premium abonnement betaald kan verlengen. Zodra ik deze machtiging heb gegeven, wordt ik terug gestuurd naar spotify, en krijg ik de melding Payment Failed. Er wordt aangeraden om mijn gegevens te controleren, en het opnieuw te proberen. Dit heb ik ook al vele malen gedaan, maar het lukt nog steeds niet.

Heeft iemand hier enige ervaring mee en eventueel oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm een vreemd probleem. Werken andere betalingen via Paypal wel?

Ik zou je gegevens bij Paypal opnieuw controleren en opnieuw voor de zekerheid kijken of het account geverifieerd staat. Misschien evt met een andere browser proberen.