There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
1
| h3.inverted,table.listing th{background:#e8e8e5 url(../../g/if/v2/table_headers.png) repeat-x;font-weight:bold;color:#282828} |
Echter moet ik eerlijk bekennen dat ik ze ook tot nog toe nooit heb gezien. Dan draai ik overigens wel GoT uitvergroot in Chrome.
Nee, ik bedoel niet dit maar op de labeltjes (alex3305 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:09:
Staan zo te zien gewoon in de CSS op regel 96:
Cascading Stylesheet:
1 h3.inverted,table.listing th{background:#e8e8e5 url(../../g/if/v2/table_headers.png) repeat-x;font-weight:bold;color:#282828}
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 29-08-2011 14:16 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Maar je hebt gelijk, die missen hier inderdaad ook.
Intentionally left blank
Even er bij vermelden dat ik de template tweakers gebruik, en ze ook niet zag toen RobIII het meldde.
Ey!! Macarena \o/
Over mij
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Over mij
Case closed wmb
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()