ehmm....jij verkoopt nu een van jouw grafische kaarten ,hoe kom dat?
Ik was nieuwsgierig hoeveel ik voor zou krijgen
. Maar voor de duidelijkheis pas als me build klaar is ga ik alles compleet verkopen. Als het goed is heb ik al een klant uit TR.
Update:
eindelijk is de case terug van poeder coating

ben alvast begonnen met in elkaar zetten

hoop dat ik morgen nog een update kan geven
.
eindelijk is de case terug van poeder coating

ben alvast begonnen met in elkaar zetten

hoop dat ik morgen nog een update kan geven
Dat ziet er lekker strak uit!
Laat die volgende update maar komen!
ziet er netjes uit, maar ligt het aan mij of zitten die schermpjes er een beetje scheef in ?
ja, daag.
Nee komt door de foto heb niet recht genomen de case staat ook scheef.
kleine updatje 
heb niet veel kunnen doen projecten op werk hebben helaas voorrang

ik weet het i/o shield past totaal niet deze ga ik nog zwart spuiten

heb niet veel kunnen doen projecten op werk hebben helaas voorrang

ik weet het i/o shield past totaal niet deze ga ik nog zwart spuiten

deze week heb ik het zeer druk daarom een kleine updatje 
"rad cover" erop

ben al bezig met het leiding werk voor de rads alles moet precies zijn anders zal het niet passen heb maar 40mm werk ruimte tussen de rads
maar het is me aardig gelukt met de eerste rad.
kwam paar fittingen te kort voor mijn 2e rad gelijk de bestelling geplaatst op www.Highflow.nl. nogmaals bedankt HF voor de super snelle service/levering
1e rad
invoer/uitvoer + aftap leidingen zijn klaar uiteraard zullen de leidingen nog gesleeved worden.
kan zo solliciteren bij een installatie bureau

verder zal ik vanavond de kabels sleeven
morgen zal ik het 2e rad aansluiten en dan snel een lek test.
"rad cover" erop

ben al bezig met het leiding werk voor de rads alles moet precies zijn anders zal het niet passen heb maar 40mm werk ruimte tussen de rads
kwam paar fittingen te kort voor mijn 2e rad gelijk de bestelling geplaatst op www.Highflow.nl. nogmaals bedankt HF voor de super snelle service/levering
1e rad
invoer/uitvoer + aftap leidingen zijn klaar uiteraard zullen de leidingen nog gesleeved worden.
kan zo solliciteren bij een installatie bureau

verder zal ik vanavond de kabels sleeven
Man, dat moet een gekl**t van jewelste zijn straks tussen die radiators
had je daar niet beter gewone slang kunnen gebruiken om het jezelf iets makkelijker te maken?
Case ziet er zo gepoedercoat wel echt superstrak uit, vind die outtake aan de bovenkant en de rad cover vooral erg mooi passen.
Het word wel eens tijd voor een fatsoenlijk cameraatje vind ik

Case ziet er zo gepoedercoat wel echt superstrak uit, vind die outtake aan de bovenkant en de rad cover vooral erg mooi passen.
QFT!Singular1ty schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:48:
Verder is het erg strak allemaal!
zier er strak uit, alleen jammer van de verticale pijp, die lijkt schuin te zitten
[ Voor 33% gewijzigd door [Remmes] op 01-11-2011 22:06 ]
ja, daag.
@ Remmes_NT
bedankt
klopt zit beetje scheef rechter pijp aan de t-spliting moet 1 mm korter dat komt nog goed
.
bedankt
valt reuze mee hoor als je eenmaal gewend bent geraaktSingular1ty schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:48:
Man, dat moet een gekl**t van jewelste zijn straks tussen die radiatorshad je daar niet beter gewone slang kunnen gebruiken om het jezelf iets makkelijker te maken?
vandaag heb ik de zij panelen afgemaakt ook heb ik paar leidingen aangelegd
zij panel rustig gaten geboord

zij paneel compleet afgemaakt filters + window geplaatst.

rechter paneel

morgen wil ik het compleet afmaken
zij panel rustig gaten geboord

zij paneel compleet afgemaakt filters + window geplaatst.

rechter paneel

morgen wil ik het compleet afmaken
Straaaak!!
wat is alleen de functie van die extra cut out van het window? Zoals ik dat nu zie zitten daar helemaal geen componenten om te bekijken
Thank youSingular1ty schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:38:
Straaaak!!wat is alleen de functie van die extra cut out van het window? Zoals ik dat nu zie zitten daar helemaal geen componenten om te bekijken
Daar komt hdd rek van 4x 2TB
hier het begin van mijn sleeve 

vandaag wil ik al het sleeve werk afmaken.

vandaag wil ik al het sleeve werk afmaken.
Jeesj, TIGHT!! Echt een hele mooie build. Clean, Tight en BIG, ook die sleeve is netjes!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
het moeilijkste van deze build was om de 2e rad aan te sluiten wat heb ik zitten klo*** met de fittingen om het passend te krijgen maar het is me gelukt
.
zoals jullie kunnen zien is het een hele klus om hier nog twee leidingen te leggen voor de 2e rad

nieuwe route aangelegd

beide rads aangesloten finally

ik ga maar eens verder met sleeven
zoals jullie kunnen zien is het een hele klus om hier nog twee leidingen te leggen voor de 2e rad

nieuwe route aangelegd

beide rads aangesloten finally

ik ga maar eens verder met sleeven
ben klaar met het sleeven van de leidingen zal dadelijk beginnen met lektest
. nog de psu kabels sleeven en dan ben ik eindelijk klaar.
heb een nieuwe camera gehaald dus er zullen high res foto's komen.

vanavond zal ik nog een update geven.
heb een nieuwe camera gehaald dus er zullen high res foto's komen.

vanavond zal ik nog een update geven.
Wat een gaaf systeem!!!
Maar eh... Can it run Minecraft??
Zeker een hele gave mod en dik respect voor hoe je die 2 rads hebt kunnen plaatsen...
Maar eh... Can it run Minecraft??
Zeker een hele gave mod en dik respect voor hoe je die 2 rads hebt kunnen plaatsen...
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Hehe, het kan idd een hoop gepuzzel wezen om met bitspower koppelingen iets passend te krijgen, zeker in zo'n smalle ruimte. Maar het gaat je goed af, en het sleeven van de leidingen ook. Persoonlijk zou ik toch liever voor mat of zijdeglans zwart spuiten, maarja sleeven vindt ik een rotklusje om te doen.
@fixel
Bedankt. Heb ook matt zwart gekozen maar zeiden dat het niet echt matt zwart kon, 20% glans is het.
Bedankt. Heb ook matt zwart gekozen maar zeiden dat het niet echt matt zwart kon, 20% glans is het.
Klopt, echt zuiver mat zoals een schoolbord krijg je niet uit een spuitbus. Met modelbouwverf is mat wel heel erg mat, en niet mooi meer, ik had eerst mn noctua koelers mat zwart gepoten met modelbouwverf, en later overgedaan met zijdeglans. Maar die zijdeglans is net zo glimmend als mat zwart uit een spuitbus van motip. Maar dat past op zich wel mooi bij je mat zwarte bitspower koppelingen, want die zijn ook niet zuiver mat.
Iig, ik heb mn leidingen mat zwart gespoten met motip mat zwart, en dat past imho mooi bij de dust black koppelingen van bitspower.
Iig, ik heb mn leidingen mat zwart gespoten met motip mat zwart, en dat past imho mooi bij de dust black koppelingen van bitspower.
ja ik heb het gezien bij je build echter moet je wel oppassen want het verf gaat er makkelijk eraf.
Tja, dat is geen reden om niet te spuiten.... Sleeve kan beschadigen, verf ook.
Erg mooi resultaat!
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
Knap gedaan hoor! Nu zit ik met smart te wachten op de hi-res foto's, en hoop ik voor je dat er niks lekt. Want als je lekken hebt bij de dobbelsteentjes en pijpleidingen onderin ben je er mooi klaar mee denk ik

Ziet er mooi uit, vindt ook wel stoer dat koper in die zwarte kast..
heb heel de nacht laten draaien en geen enkel lekkage
Heb je hele buildlog zitten bekijken, wat onweis vet cool. Heb er geen woorden voor. Nu begrijp ik idd goed waarom je die twee GTX590 er liever maar laat zitten.
big update:
alle kabels zijn ook gesleeved 2 volle dagen lek test gedaan geen enkel lekkage

en ja hoor hij boot niet
krijg direct FF code omdat het een oude MB is dacht ik dat de bios geflashed moet worden dus ik pre flashed chip gekocht met de nieuwste bios maar nog steeds geen boot :(
vervolgens ben ik op dit site gekomen van kingpin die hard overklokkers kennen hem cker en ja hoor wie zie ik daar shammy.
heb alles weer eruit :(
gehaald om vervolgens hard mod te verrichten op mijn mobo.

vervolgens ben ik gaan solderen

voordat ik alle in elkaar ging zetten heb ik maar voor de zekerheid eerst getest zonder water koeling nb/sb gekoeld dmv chipsetkoelers
oude ati kaart gepakt 

en ja hoor gelukt
vervolgens de classfied's geprobeerd
alle kabels zijn ook gesleeved 2 volle dagen lek test gedaan geen enkel lekkage

en ja hoor hij boot niet
vervolgens ben ik op dit site gekomen van kingpin die hard overklokkers kennen hem cker en ja hoor wie zie ik daar shammy.
heb alles weer eruit :(

vervolgens ben ik gaan solderen

voordat ik alle in elkaar ging zetten heb ik maar voor de zekerheid eerst getest zonder water koeling nb/sb gekoeld dmv chipsetkoelers

en ja hoor gelukt
vervolgens de classfied's geprobeerd

...en nu verkoop je 'm weer. Je bent niet goed in je hoofd
Komt er nog een final update met hi-res foto's zoals in je add? En een Vantage score met Physx uit aub
@ sing
komt goed heb me ax1200 verkocht er komt enermax platimax 1500
.zo kan ik gpu's pushen heheheh
foto's komen nog ga nog mijn cpu + block lappen.
@yniezinkn
nee helaas moet ik je teleurstellen maar de schermen zal ik nooit verkopen ben echt verliefd geworden op de schermen
.
komt goed heb me ax1200 verkocht er komt enermax platimax 1500
foto's komen nog ga nog mijn cpu + block lappen.
@yniezinkn
nee helaas moet ik je teleurstellen maar de schermen zal ik nooit verkopen ben echt verliefd geworden op de schermen
slechte zaak hoor, verkopen terwijl je nog niet eens klaar bent..
maar het zag er wel goed uit hoor.
ben cker wel klaar mee hoorToCuS schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:55:
slechte zaak hoor, verkopen terwijl je nog niet eens klaar bent..

voor mij gaat het echt om te bouwen
volgende build gaat weer ubber worden
Zeer mooi geworden! Binnenkant ook erg netjes voor elkaar met kabels etc.
Ook vind ik het window een mooie form hebben en natuurlijk de rads netjes geplaatst!
Goed werk
Ook vind ik het window een mooie form hebben en natuurlijk de rads netjes geplaatst!
Goed werk
Bouwen en mooiere foto's graag! Verdient ook deze mod wel
LoL, dat was dit zeker nog niet nee...volgende build gaat weer ubber worden

Ben benieuwd
fuzzy logic, niets is waar
Hier heeft Tweakers een smiley voor:dit is niks vergeleken met wat ik nu ga bouwen .
Cpu: 2x X5690
Mb: eVGA SR-2
GPU: 4x eVGA GTX 580 classified
Psu:2x corsair AX1200
Ram: 48GB corsair dominator GT
Custom case er zal ook xbox 360 + ps3 inkomen allemaal water gekoeld
Er komen 5x 480 rads erin.

welke idioot zegt dat ie dat gaat doen dan o,OSingular1ty schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:59:
[...]
Hier heeft Tweakers een smiley voor:
klauwen vol met geld jongens. OMG
Die 'idioot' is de TS van deze buildlog
En wat kan ik zeggen, sommige mensen sparen flessendoppen, anderen knutselen met auto's, en deze jongen doet graag extreme dingen met z'n pc...
En wat kan ik zeggen, sommige mensen sparen flessendoppen, anderen knutselen met auto's, en deze jongen doet graag extreme dingen met z'n pc...
Erg mooi gedaan! Het enige minpuntje wat ik kan vinden is het schakel paneeltje op de front. Maar verder heeel erg mooi gedaan.
De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.
't is net lego[b][message=37260447,noline]
voor mij gaat het echt om te bouwen.
volgende build gaat weer ubber worden

heel jammer van de sleeves, had je net zo goed andere slangen kunnen gebruiken, was waarschijnlijk mooier geweest ook.