Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bevestigd, als ik op m'n werk vote mag dat thuis nog een keer !
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Bij normale polls wordt er serverside niet bijgehouden wie er al gestemd heeft; dat wordt clientside in een cookie bijgehouden (omdat ook niet-ingelogde gebruikers kunnen stemmen). Feitelijk is dat by design; we vinden het simpelweg niet belangrijk genoeg om dat op andere manieren bij te houden of daar anderszijds restricties op te zetten.
Uiteraard wordt bij speciale polls zoals bij plan: Tweakers.net zoekt testers voor Samsung Chromebook wel opgeslagen wie er al wat gestemd heeft - sowieso kunnen alleen ingelogde gebruikers dan stemmen.
Wat betreft het dubbel kunnen stemmen op gewone polls: die discussie is al veel vaker gevoerd, laatst nog in de reacties op plan: Tweakers.net gebruikersonderzoek - dat lijkt me niet voor herhaling vatbaar
Uiteraard wordt bij speciale polls zoals bij plan: Tweakers.net zoekt testers voor Samsung Chromebook wel opgeslagen wie er al wat gestemd heeft - sowieso kunnen alleen ingelogde gebruikers dan stemmen.
Wat betreft het dubbel kunnen stemmen op gewone polls: die discussie is al veel vaker gevoerd, laatst nog in de reacties op plan: Tweakers.net gebruikersonderzoek - dat lijkt me niet voor herhaling vatbaar
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()