verticale rode lijnen.....?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dag tweakers. ik heb nu ongeveer anderhalf jaar dit systeem (sinds mei 2010) en heeft het tot op heden prima gedaan. het doet het nu nog steeds prima eigenlijk, maar op bepaalde kleuren zit ten rode verticale lijnen.

de eerste keer dat ik het kreeg ging het ook zo weer weg, toen besteedde ik er niet veel aandacht aan. de tweede keer heb ik een screenshot genomen, maar toen ik die ging bekijken (terwijl de lijnen alweer waren verdwenen) zaten die lijnen niet op het screenshot. hierdoor denk ik dat het niet aan de videokaart ligt (ATI Radeon HD5850 PcS+).

de lijnen laten zich ook alleen maar op bepaalde kleuren of bepaalde kleurhelderheden, zoals het wit in de adresbalk, of het wit van de tweakers-site, maar niet het wit van de scroll-balk rechts.

dus wat is er aan de hand? en kan ik het zelf oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Last van artifacts? Maak anders eens een foto van je scherm met een camera en post die hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Djmaddox schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:59:
Last van artifacts? Maak anders eens een foto van je scherm met een camera en post die hier.
zal je net zien dat het nu weg is... maar nee, het zijn geen artifacts. de kaart heb ik wel ge-overclockt maar loopt nu weer stock. ik krijg wel af en toe zo'n melding dat "AMD videokaart besturingsprogramma is gestopt met werken en is hersteld".

de lijntjes zijn te dun, bewegen niet en flikkeren ook niet. dus ik denk niet dat het artifacts zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rode lijnen door het beeld, problemen met het aansturen door het stuurprogramma.

Andere driver proberen en als dat niet werkt is de kaart toch echt kapot.