Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Print tool zwart wit en kleur

Pagina: 1
Acties:

• conhen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 14:02

conhen

Anti-Wappie

Topicstarter
Kent iemand een tool die in staat is een document af te drukken 1x in kleur en 1x in zwart wit?
OptiSend is zo'n programma, maar dat is overgenomen door Ricoh en heet tegenwoordig Print&Share.
Het maakt een virtuele printerdriver aan en vandaar uit zijn er mogelijkheden om het meerdere keren af te drukken op verschillende printers.

Op internet kan ik geen alternatief vinden, maar iedereen die facturen met ingebouwd logo print wil dit eigenlijk heel graag... Zijn er meer van dit soort programma's?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 16:28
Ik zou het eerder in je software zoeken. Kan je daar niet een template of report aanpassen ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het zal denk ik niet zosnel in facturatie software zitten. Tussen de software en de printer een (virtuele) RIP zetten zou moeten werken.

Maar ik vind dat je het erg duur aanpakt. Briefpapier met kleuren logo is verre weg veel goedkoper dan zelf met kleur printen. Dan heb je ook geen RIP nodig die het ombouwt, en kan je gewoon voor 2 afdrukken kiezen.

Hoewel beide oplossingen het zelfde als effect hebben, ben je sneller en goedkoper uit door briefpapier te bestellen wat bedrukt is.

Ey!! Macarena \o/