waardebepaling Magnat Project 10 speakers

Pagina: 1
Acties:

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-01 17:09

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Ik kan een tweedehands setje Magnat Project 10 speakers overkopen van de eerste eigenaar. Speakers zijn ongeveer 10 jaar oud en zien er goed uit. Ben nog niet langsgeweest maar volgens de verkoper in prima staat en goed geluid.

Ik heb al twee magnat speakers van ongeveer die leeftijd, en wil ze samen gebruiken als voor/achter combinatie.

Nu is het probleem een beetje dat er over de project 10's weinig prijsinformatie te vinden is, de verkoper vraagt me een bod te doen maar ik heb geen idee wat die dingen waard kunnen zijn.

Kunnen jullie me helpen? Ik ben op zoek naar een richtprijs, de basis van een mooi bod, noem het maar :)

Alvast bedankt!

And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
Wat zijn ze je waard?

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Ik had al verwacht dat die vraag zou komen. Maar ik heb er niet echt een goed antwoord op denk ik. Ik wil eigenlijk maximaal 80-100 euro uitgeven, want in principe is het voor 'erbij', maar ik weet niet of dat een reëel bedrag is..

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Denk dat dat al heel erg ruim is, € 50,- lijkt me netjes.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Frogmen schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:42:
Denk dat dat al heel erg ruim is, € 50,- lijkt me netjes.
Kun je ook vertellen waar je dat op baseert?

In principe zijn Magnats prima speakers, ik heb twee "boekenplank" speakers staan, en daar ben ik verdacht content mee ;)

Ik wil niet de prijs omhoog drukken (ben tenslotte belanghebbend bij een lage prijs ;) ) maar zou graag willen weten waarom je 50 euro een mooie prijs vind :)

Verwijderd

Je kunt toch altijd eerst 50,- proberen. Waarschijnlijk heeft de verkoper wel een prijs in gedachte, je kunt altijd nog hoger gaan. Maar van hoog naar laag is zo goed als onmogelijk...

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:11:
Je kunt toch altijd eerst 50,- proberen. Waarschijnlijk heeft de verkoper wel een prijs in gedachte, je kunt altijd nog hoger gaan. Maar van hoog naar laag is zo goed als onmogelijk...
Wat waar is :)

Pagina: 1