Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grafische designer, maar geen programmeerskills.

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Beste Tweakers,

Als IO-student ben ik de laatste tijd veel bezig met eigen projecten en daar is sinds kort UI-design bijgekomen. Sinds ik enthousiast ben over de Metro stijl die MS hanteert in WP7 en haar toekomstige producten (W8 en Xbox 360), ben ik aan de slag gegaan met een interface voor een programma of app (windows 8 ) welke ik graag in de toekomst wil bouwen. Maar het probleem is dat ik niet kan programmeren + ook het talent er niet voor heb (ik heb het zo vaak geprobeerd).

Hoe zou ik in dit geval aandacht kunnen krijgen bij programmeurs voor een samenwerking? Wat zou jij als programmeur willen weten of zien, voordat je met mij in zee gaat? Mock-ups zijn natuurlijk een pre, maar waar moet ik nog meer aan denken? Ik weet zeker dat met een goede programmeur, dit een succesvolle app kan worden. Het is geen unieke app, maar wanneer goed gedaan zijn er veel kansen voor een zeer goede verkoop. Vooral met het oog op Windows 8 en de nieuwe App Store. Een programmeur kan dit natuurlijk zelf doen, maar mijn ervaring met Windows Phone apps is dat vele programmeurs UI skills missen om apps te maken welke passen binnen de stijl van de native interface.

Ik weet niet of mijn verhaal in het goeie forum zit, maar ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Groetjes,

Relief

[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 29-08-2011 05:27 ]

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
Waar ben je nu eigelijk op zoek naar... Iemand op GOT die jou komt helpen programmeren of hulp bij het zoeken naar een goede programmeur?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
rhodium schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 06:50:
Waar ben je nu eigelijk op zoek naar... Iemand op GOT die jou komt helpen programmeren of hulp bij het zoeken naar een goede programmeur?
Either way heeft dit weinig met PRG van doen (Waar hoort mijn topic?). Misschien zou een balletje opgooien in WI ofzo nog kunnen maar het lijkt me verstandiger eerst even een duidelijke(re) concrete vraag te formuleren en dan een nieuw topic te openen. Pas daarbij op dat 't topic geen (al dan niet verkapte/onbedoelde) werving wordt want dat is nergens toegestaan op GoT behalve op http://jobs.tweakers.net en V&A

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 29-08-2011 08:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit is natuurlijk niet meer dan een verkapt wervingstopic...

Een programmeur trek je aan met een goed verhaal. En dat zit hem niet alleen in mockups maar ook in de manier waarop je je spul in de markt wil zetten.

Hoe dan ook, dit topic gaat dicht. Je krijgt bonuspunten voor de originaliteit maar het blijft werving, en daar doen we hier niet aan. Kijk eens naar Vraag & Aanbod op de frontpage. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.