Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

-13722% hoe komt dat

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers ik check me eigen pagina effe ik zie dat -13722% van mijn karma komt uit reacties? waar slaat dat op? mijn karma is gewoon positief

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Het lijkt mij dat dat iets te maken heeft met dat je reactiescore negatief is. Positief gedeeld door negatief enzo. Om percentage karma uit reacties te berekenen.

offtopic:
Al moet ik zeggen dat ik een aantal reacties van je op het forum nou ook niet echt van een denderend niveau vind (inclusief je taalgebruik in deze topicstart).

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat komt waarschijnlijk door de negatieve reactiescore van -22 die je hebt en de negatieve karma waar je op dit moment op staat.

Karma #311411 -55
Reacties 2245%
Forum -633%
Productreviews -1545%

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit ook maar even naar LD toe, devvers weten hier meer van :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit soort grappige percentages krijg je inderdaad als je karma bestaat uit positieve en negatieve subtotalen. Als er ideeën zijn over hoe we dit beter kunnen doen hoor ik het graag.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:04
Voor de berekening terugbrengen naar dezelfde waarde maar dan positief (dus +65 ipv -65) dan het bijdragende percentage berekenen, waarna de juiste waarden gevuld worden. Het lijkt me namelijk dat de bijdragende waarden voor de karma (dus wat je doet om het karma te bereiken) altijd hetzelfde blijven, of je nu in een negatieve karma zit of in een positieve karma zit.

Daarnaast zou je het wel duidelijker voor de gebruiker kunnen maken door de punten waar hij negatief op scoort een min-teken voor te plaatsen. Zo ziet de gebruiker meteen waar het mis is.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb dus reacties dikke -% en productreview +

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb een ticket gemaakt om de berekening van de percentages te baseren op de absolute waarde van karmasubtotalen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.