Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is dit wat

Pagina: 1
Acties:
  • 588 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het zoeken voor een website idee,

Nu heb ik al een tijdje bedacht en wil graag na een tijdje ook geld er mee verdienen dmv google advertentie's

Is hier nog vraag naar, als je bijvoorbeeld een website maakt waar allemaal oplossingen op staan voor diverse computer problemen, dus als je op google zoekt ik heb een virus, dat je dan op mijn site komt. volgensmij levert dit redelijk veel bezoekers op. hebben jullie mischien nog een paar tips voor me welke inhoud ik op een website kan zetten wat goed bekeken gaat worden,

Ik weet dat gaat niet 123.. maar ik heb geduld maar ik wil wel dat er een doelgroep voor is en daar heb ik nog wat moeite mee dus mijn vraag was zijn leuke ideeen voor website waar toch redelijk veel bezoekers op komen?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Als je een goed idee hebt, dan is er altijd vraag naar.
Nu ga je ons vragen voor goede ideeen?
Geloof mij, als ik een goed idee zou hebben dan zou ik het zelf al wel ten uitvoer gebracht hebben ;)

Verder komen dergelijke ideen vaak spontaan, omdat je in het dagelijks leven tegen iets aanloopt waarbij je denkt; verrek, dat dat nog niet bestaat.
Conclusie: ik denk dat dit topic weinig toegevoegde waarde voor jou zal zijn in je speurtocht naar een gat in de markt ;)

Edit; om in te haken op "dus als je op google zoekt ik heb een virus, dat je dan op mijn site komt."
Huis-tuin en keuken gebruikers zullen dit naar mijn weten niet snel doen. Die bellen in dit geval gewoon bij de handige buurjongen aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Switchie op 28-08-2011 22:26 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Ik zoek ook een gat in de markt liefst iets wat ik na 2 maand kan verkopen voor 12 miljoen! :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:26:
Ik zoek ook een gat in de markt liefst iets wat ik na 2 maand kan verkopen voor 12 miljoen! :D
Ik heb zo'n idee, ik moet het alleen nog uitvoeren. En dat is wat veel werk. ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:22

Quad

Doof

Idee: Hack de tweakers.net gebruikers database en verkoop het aan bedrijven, levert veel geld op!

Nee zonder gekheid, een idee zul je zelf moeten bedenken, en ik kan uit ervaring spreken dat google ads e.d. niets kost, omdat er gewoon geen mens op klikt ;).
Je betaald namelijk per klik.

Wil je dat iemand op je site komt, maar heb je voor die ene klik €2,00 over, dan heb je kans dat op die zoekwoord je site hoger op de google lijst komt dan dat je €0,20 biedt.

Maar nogmaals, ideeën bedenk je zelf, en niet een ander!

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
1. Het halve internet bestaat uit sites met antwoorden/oplossingen, en je idee tot nu toe is puur een kopie van miljoenen sites.

2. Je wordt populair als je iets speciaals biedt. Goede content, goed idee, goede werking, etc. etc. Van begin af aan inhoud bij je advertentieruimte zoeken ipv andersom is geen goed idee.

Het antwoord op je topictitel 'Is dit wat?' is dan ook een duidelijk 'Nee, je hebt nog helemaal niets'. Maar denk gerust verder, of maak wat schetsjes of wat dan ook. Wie weet ontdek je gaandeweg wel iets.

[ Voor 24% gewijzigd door Voutloos op 28-08-2011 22:33 ]

{signature}

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:28:
[...]

Ik heb zo'n idee, ik moet het alleen nog uitvoeren. En dat is wat veel werk. ;)
Voor 12 miljoen is niets te veel werk ;)
Als je er dermate veel vertrouwen in hebt, wat houd je tegen? ;)

On-topic;
Beste Jeffrey,
Als ik de rest van de door jou geopende topics zie dan kan ik daar uit opmaken dat je vrij 'nieuw bent in dit wereldje'.
Ik vind het leuk om mensen te zien met dergelijke ambities maar als we even realistisch zijn dan weten we allebei dat je nu veel te hoog probeert te grijpen. Verdiep je eerst in de basis materie, maak een persoonlijke website en zie eerst daar maar eens voldoende hits op te krijgen.

uiteraard geen pun intended

[ Voor 43% gewijzigd door Switchie op 28-08-2011 22:34 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, het idee dat is het hem maar welk idee dat is nou lastig ik had zelf wel iets maar volgensmij bestaat dit al 10000x

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Switchie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:29:
[...]

Voor 12 miljoen is niets te veel werk ;)
Ehm, jawel, maar dan ben je GoT al wel ontstegen. :P
Als je er dermate veel vertrouwen in hebt, wat houd je tegen? ;)
Tijd, geld, kennis, investeerders, partners, etc. etc.
uiteraard geen pun intended
Er staat ook geen enkele pun in je post, dus je zal wel no flame intended (nofi) bedoelen. Als je dat verkeerd zegt lijk je wel nieuw in dit wereldje...
nofi, maar pun intended >:)
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:39:
ja klopt, het idee dat is het hem maar welk idee dat is nou lastig ik had zelf wel iets maar volgensmij bestaat dit al 10000x
Tja, echt originele ideeën staan nou eenmaal niet kant en klaar in een lijstje. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Voutloos op 28-08-2011 22:41 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
en nog wat, als je een advertentie in de lokale supermarkt ophangt met dat je wat repareert aan computer, en website's maakt, en een eigen website maakt met je designs, voorbeelden, en veel informatie

en ook nog een gedeelte waar via teamvieuwer problemen kunnen opgelost worden.

kan je hier wat centjes mee verdienen of levert dit geen ene ruk op

Verwijderd

Je bent nog erg jong (gokje), hebt nul ervaring op het gebied van programmeren, beheren, marketing en je hebt totaal geen onderzoek gedaan. Wees een beetje realistisch. Je bent nogal naïef. Ga gewoon lekker naar school en een opleiding volgen.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:42:
en nog wat, als je een advertentie in de lokale supermarkt ophangt met dat je wat repareert aan computer, en website's maakt, en een eigen website maakt met je designs, voorbeelden, en veel informatie

en ook nog een gedeelte waar via teamvieuwer problemen kunnen opgelost worden.

kan je hier wat centjes mee verdienen of levert dit geen ene ruk op
Je kan hier iets mee verdienen, maar je kan niet te duur worden aangezien mensen die geld willen investeren wel naar een computerbedrijf om de hoek gaan en veel mensen hebben al een it-er in de vriendkring.

Als iemand hier tips heeft om snel rijk te worden hoor ik ze ook graag! :O

[ Voor 5% gewijzigd door Afvalzak op 28-08-2011 22:47 ]

Last.fm | Code Talks

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-11 19:51

Ghehe

400 pound hacker

Ik heb geen idee hoe oud je bent maar als je nog studeert, zoek dan een vakantiejob voor 2 weken of een maand en dan heb je meteen wat geld in de pocket zonder maanden achter de computer te zitten voor een paar tientjes. Als je niet meer studeert, maak een curriculum vitae en ga bij bedrijven in de buurt langs voor werk.

Ghehe

Verwijderd

Topicstarter
ik ga rustig bedenken wat ik ga maken, tijd genoeg dus ja, Mischien wel iets in de richting gratis computerhulp,, dit trekt mensen toch redelijk aan, gratis is altijd beter(:

maar toch allemaal heel erg bedankt

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Want van gratis word je ook rijk ;)

Anyway; dit heeft niets met WEB van doen (for one) en gaat dicht daarom.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.