Toon posts:

Uitschakelen automatisch openen torrentfiles

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

klein probleempje waar ik niet uitkom, als volgt:

voor downloaden van torrents gebruik ik het programma utorrent.
Klik ik op de link van een torrent, dan wordt hij automatisch ingeladen in utorrent.

Nu heb ik recent een kleine server hier thuis staan, met een grote opslag eraan, gedeelt in het netwerk.
Utorrent daarop ingesteld voor het automatisch inladen van torrent geplaatst in een bepaalde map.

Nu wil ik graag op mijn laptop/pc/vriendins laptop weer de keus krijgen wat ik met een torrentfile wil doen bij het aanklikken (openen/opslaan als). Echter kan ik deze optie zowel in utorrent, als internet explorer/internetopties nergens terugvinden. Google kon mij helaas ook niet voorzien van een antwoord, vandaar hier de vraag, anyone met het antwoord?

Alvast bedankt allen, en een fijne avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Werkelijk niets gevonden met Google? Waarom heb ik dan bij de eerste hit met Reset automatic open file internet explorer je antwoord dan? Zie http://www.howtogeek.com/...lorer-downloads-in-vista/.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Welke versie van internet explorer gebruik je? IE 9 hier vraagt mij netjes wat ik met een torrent wil doen (save,
open).

Klik eens op het tandwieltje, dan op 'View downloads'. Rechts klikken op je torrent en 'always ask before opening this type of file' aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woefke schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:21:
Welke versie van internet explorer gebruik je? IE 9 hier vraagt mij netjes wat ik met een torrent wil doen (save,
open).

Klik eens op het tandwieltje, dan op 'View downloads'. Rechts klikken op je torrent en 'always ask before opening this type of file' aanvinken.
Thanks! That did the trick.

@Hero of time

ik had met nederlandse steekworden gezocht, maar bedankt voor je hulp. Een korte opfrissingscursus vriendelijkheid jegens je medenmens zou je overigens geen kwaad doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hmm, ja, sorry, was misschien wat geïrriteerd. Had net iemand anders, op een ander forum, geholpen die nogal dom over kwam. Excuus. Ben normaal wel een stuk vriendelijker. Je kan m'n post op verschillende manieren lezen, bijvoorbeeld negatief.

Commandline FTW | Tweakt met mate