Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Hallo,

Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik kom vaak de resolutie 480x320 tegen (Bijv. Wildfire S. Maar ik heb een keer ergens gelezen dat je eigenlijk een hogere resolutie moet hebben omdat anders de apps niet (goed) te draaien zijn door de verhoudingen. Is dit echt zo of valt het reuze mee?
Heeft iemand nog een suggestie (eisen: 5mp camera, Wifi en android)?

Alvast bedankt.
Lennart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Op de Wildfire S vind ik het toetsenbord net iets te klein. Een desire vind ik bijvoorbeeld fijner typen.
Of dit aan resolutie of beeldverhouding ligt durf ik niet te zeggen, het kan ook gewoon het wat kleinere scherm zijn, waardoor er minder ruimte is gereserveerd voor het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb zelf een phone met resolutie 320x480 (HTC Legend), en ik kan je vertellen, dit valt echt super goed mee. Met kleine resoluties bedoelen ze vooral bijvoorbeeld de Sony Ericsson x10 mini (240x320) waar je echt minder apps op hebt.

En typen ? Werkt echt heerlijk met Better Keyboard 8 en "ADW One" skin ervoor. In landscape kan je echt perfect snel typen met 2 duimen.

Een suggestie voor beginnend android gebruiker : ZTE Blade (ook bekend als Orange San Francisco). Goedkoop, snel, goed scherm ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Mavamaarten op 28-08-2011 21:56 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hangt er eigenlijk vanaf welke doeleinden je een toestel voor wilt gaan gebruiken.
De wildfire van mijn vriendin is genoeg geschikt voor de meeste apps. Uiteraard, als je webpagina's wilt bekijken komt een hoge resolutie wel ten goede en ben ik in zo'n geval ook wel blij met mijn htc sensation.

editje: anders is er altijd een mogelijkheid om het Dpi te verlagen (mits geroot)

[ Voor 12% gewijzigd door Switchie op 28-08-2011 21:55 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsthee92
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
Hier een HTC Legend gebruiker met dezelfde resolutie (3,2" scherm) en ik moet zeggen dat ik er persoonlijk geen last van heb. Enig nadeel wat ik me kan bedenken is dat een hogere resolutie er net wat scherper uit ziet. Ook met het toetsenbord heb ik geen problemen, behalve dat met 2 duimen typen onmogelijk is voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-06 19:12
Te weinig info in de TS. Belangrijkste is nog wel: wat is je budget? Kijk eens naar de Nexus S/Desire/Galaxy S (1) oid als je budget niet zo hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Wow, wat reageren jullie allemaal snel. @Mavamaarten: Is alleen wel heel onbekend ZTE. Heb liever HTC/Samsung ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
StarC schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:55:
Te weinig info in de TS. Belangrijkste is nog wel: wat is je budget? Kijk eens naar de Nexus S/Desire/Galaxy S (1) oid als je budget niet zo hoog is.
Aangezien ik nog maar 15 ben heb ik niet heel groot budget. Net over de €200 moet het wel een keer ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit zijn dingen die je prima zelf op kan zoeken. Stap eens een winkel binnen en probeer een toestel met een dergelijke resolutie uit. Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat wij voor jou gaan opzoeken wat je moet kopen. Zeker niet als je zulke magere eisen neerzet, en niet je eigen afwegingen maakt.

Omdat dit topic niet aan Het algemeen beleid en De regels voor dit forum voldoet, gaat het op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 28-08-2011 21:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.