🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Nederlands is makkelijker als je denkt
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ehhh....waarom staat systeemherstel om een of andere vage reden uitgeschakeld? Ik bedoel....daar ben je toch zelf bij geweest lijkt mij..? Het gaat hier wel om een officiele Windows installatie? Geen een of andere vage gedownloade versie?Freekers schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:48:
[....]
De driver updaten lukt ook niet; Hij zegt dat de meest up to date driver reeds ingestalleerd is. Het bovenstaande heb ik ook allemaal in veilige modus geprobeerd.
Ook zoals her en der gesuggereerd staat heb ik gekeken of het ndis.sys bestandje er nog is in C:\Windows\System32\drivers en of het nog de juiste grootte heeft; Dat is in orde.
Systeemherstel staat om een of andere vage reden uitgeschakeld, dus ook daar vang ik bot...
De PC is schoon van virussen en spyware (gescand met avast antivirus en malware bytes)....
Heeft er wellicht nog iemand tips voor mij die ik kan proberen ?
Als laatste een screenshotje:
http://i.imgur.com/oJsKK.png
Alvast bedankt
Enneh..dat er trouwens een groot aantal Microsoft 6to4 Adapters is overigens geen normaal gedrag, maar duidt eerder op een niet helemaal correct werkende NIC driver.
Als ik trouwens deze blogpost op het Microsoft Answers forum zo zie dan zou dit wel eens de oplossing voor je probleem kunnen zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 02-09-2011 00:47 ]
Waarom systeemherstel uitstaat, weet ik niet. Het is niet mijn laptop, maar die van een vriend van mij. Ik heb het hem gevraagd maar die weet niet eens waar ik het over heb...TheVMaster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:08:
[...]
Ehhh....waarom staat systeemherstel om een of andere vage reden uitgeschakeld? Ik bedoel....daar ben je toch zelf bij geweest lijkt mij..? Het gaat hier wel om een officiele Windows installatie? Geen een of andere vage gedownloade versie?
Enneh..dat er trouwens een groot aantal Microsoft 6to4 Adapters is overigens geen normaal gedrag, maar duidt eerder op een niet helemaal correct werkende NIC driver.
Als ik trouwens [url-=http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-hardware/microsoft-6to4-adapter-issue/689bdd38-2921-476e-b013-14c4af896f41]deze[/i] blogpost op het Microsoft Answers forum zo zie dan zou dit wel eens de oplossing voor je probleem kunnen zijn.
Het gaat om een officiele legale Windows Home Premium installatie op een Sony laptop.
Het commando 'netsh in 6to4 set state disable' heeft helaas niet geholpen. De situatie nog steeds exact hetzelfde. Ik blijf het raar vinden dat ik geen enkel apparaat kan verwijderen in apparaatbeheer. Zoeits heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
The VMaster gaf je al een link, hierbij ook een linkje naar MS Support page: Een nieuwe Microsoft 6to4-adapter is onverwacht gemaakt nadat u opnieuw Windows 7 of Windows Server 2008 R2
Die support page is zelfs de eerste(!) hit in Google wanneer je zoekt op 'Microsoft 6to4 adapter'. Naast allerlei dingen doen, is een beetje zelf zoeken soms ook handig
Op de pagina een hotfix. Laat deze eens los op je probleem.
~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~
Ik vind het niet zo grappig om eerlijk te zijndutch_camel schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:00:
Zoveel adapters die aangemaakt worden is idd geen normaal gedrag, maar wel grappig om te zien.
The VMaster gaf je al een link, hierbij ook een linkje naar MS Support page: Een nieuwe Microsoft 6to4-adapter is onverwacht gemaakt nadat u opnieuw Windows 7 of Windows Server 2008 R2
Die support page is zelfs de eerste(!) hit in Google wanneer je zoekt op 'Microsoft 6to4 adapter'. Naast allerlei dingen doen, is een beetje zelf zoeken soms ook handig![]()
Op de pagina een hotfix. Laat deze eens los op je probleem.
Ook die hotfix maakt helaas geen verschil...
Volgens mij voel ik een format aankomen, maar een oplossing zou natuurlijk veel mooier zijn, zeker als ik het probleem nog eens tegenkom in de toekomst.
Ik blijf het raar vinden dat ik geen enkel apparaat kan verwijderen in apparaatbeheer, zelfs niet in veilige modus. Ik vermoed dat dat ermee te maken heeft.
Is er misschien recent iets van een firewall of VPN-client geïnstalleerd?
[ Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 30-08-2011 11:51 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Standaard Windows Firewall is geinstalleerd, geen VPN.
Ik heb uiteindelijk het boeltje maar geformatteerd en opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het weer naar behoren (logisch).
Ik bedank me voor alle hulp !!
Probeer spyware terminator eens, maarja, die heeft ook een update nodig...