Mensen, ik ben al 2 dagen op zoek naar een 80mm fan, ik zie soms wel wat staan, maar dan kan ik ze daar niet bestellen (of met creditcard wat ik nie doe) bij oce-shop staan er geen eens maten bij, bij conrad hebben ze geen 80 mm fans, wie helpt mij, ik zoek dr 2......
Waarom ga je niet langs je dichtsbijzijnde pcshop (geen vobis of zo, maar een kleine) en vraagt of je in de "prullenbak" kan graaien. Daar vind je tonnen kapotte powersupplies, waarvan ALLEMAAL de fans nog goed zijn.
Het enige wat je moet doen is de fans eruithalen en aansluiten op je pc. Heb ik ook gedaan, heb ik nu 3 volledig werkende fans (ga misschien nog eentje halen
)!
En omdat ze die dingen toch weggooien heb je een grote kans dat je ze gratis krijgt
.
Het enige wat je moet doen is de fans eruithalen en aansluiten op je pc. Heb ik ook gedaan, heb ik nu 3 volledig werkende fans (ga misschien nog eentje halen
En omdat ze die dingen toch weggooien heb je een grote kans dat je ze gratis krijgt
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
kheb dr al zo'n voeding uitgesloopt, en ook de fan, maar daar zitten 2 draadjes aan ipv 3? kan ik deze 2 draadjes op m'n moederbord pluggen?????? en zo ja, waar kan ik dan die 3 polige stekkertjes halen? of moeten ze aan m'n voeding? en zo ja, welke kleur bij welke kleur?
gewoon de rode draad op de gele van je powersupply connectors (ja die groten die ook in je HD en cdrom passen) en de zwarte op de zwarte naast de gele.
Dit is al zo vaak voorbij gekomen, als je nou eens zelf op zoek ging met de Search...
Dit is al zo vaak voorbij gekomen, als je nou eens zelf op zoek ging met de Search...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
hmmzz ken je rood en zwart ( weet je wel PLUS en MIN ) die zitten ook op andere fans en wrom op moederboard ?? tab de stroom gewoon van zo'n hd power connector af
Je moet effe search doen, zie je het zo.
Of in die-hard overc.... rondkijken:
Topic:
geel en zwart = 12 Volt?
Wat is dit? (Fan)
etc. Veel plezier
Of in die-hard overc.... rondkijken:
Topic:
geel en zwart = 12 Volt?
Wat is dit? (Fan)
etc. Veel plezier
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
tof kheb ze nou aan het draaien, kheb ze dr los ingedrukt, kzal ff een bevestigingsmanier zoeken... kroonsteen? of is dat beunhaasachtig?
Verwijderd
HAHA bij conrad geen 80x80, zoek maar eens op "ventilatoren" en dan in het bovenste keuze vakje, cpu, pc, inbouw of axiale ventilatoren, er staan er wel 10 verschillende. op 12, 24 en 230 v, in metaal en plastic, verschillende merken, dieptes. Van alles dus.
wat vind je bijvoorbeeld van deze
PAPST 120x120x25 airflow van 150m^3/h ~rond de 90 cfm dacht ik. voor jawel F15,25, en vanaf 3 F11,50
.
p.s. iemand heeft deze fan al eens gepost, maar niet met deze prijzen d8 ik
PAPST 120x120x25 airflow van 150m^3/h ~rond de 90 cfm dacht ik. voor jawel F15,25, en vanaf 3 F11,50
kgeloof dat ik 80x80x25 vroegOp woensdag 21 maart 2001 11:29 schreef The Rapier het volgende:
HAHA bij conrad geen 80x80, zoek maar eens op "ventilatoren" en dan in het bovenste keuze vakje, cpu, pc, inbouw of axiale ventilatoren, er staan er wel 10 verschillende. op 12, 24 en 230 v, in metaal en plastic, verschillende merken, dieptes. Van alles dus.
PAPST 120x120x25 airflow van 150m^3/h ~rond de 90 cfm dacht ik. voor jawel F15,25, en vanaf 3 F11,50.
Verwijderd
Ja,Op woensdag 21 maart 2001 12:36 schreef Snijkoek het volgende:
kijk es bij mycom
loop gewoon even binnen bij het dichtst bij zijnde grote filiaal. Ze hebben in de winkels altijd veel meer prut dan wat je op hun website ziet.
D'r ligt vast wel ergens een stapeltje fans ergens te verstoffen....
Pagina: 1