Toon posts:

router icm vloerverwarming

Pagina: 1
Acties:
  • 1.028 views

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

recent had ik een topic geplaatst met een vraag om advies voor een router waar ik goede reacties op ontvangen heb. Ik ben destijds alldeen 1 cruciaal punt vergeten aan te geven: in onze woning (nieuwbouw) ligt overal vloerverwarming. Ik heb met internet op mijn mobiel bv problemen in de woonkamer (slechte ontvangst) terwijl ik op zolder weer geen problemen heb.

Welke router functioneert goed icm vloerverwarming? Goede draadloze stabiele verbinding is noodzakelijk. Kabel komt via de meterkast de woning binnen, daar moet ook de router komen te staan.

Ik hoor het graag!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Wat wil je nu? Dat we testresultaten overleggen waarbij testen gedaan zijn mét vloerverwarming en zónder vloerverwarming? 8)7

Hoe komt je er überhaupt bij dat je vloerverwarming je WiFi zou beïnvloeden? 8)7

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 08:30
dit is een moeilijke kwestie die niet goed te beantwoorden is. je moet een WIFI router hebben met een sterk signaal en eventueel kun je de antenne ook nog vervangen.

de vergelijking met je 3g telefoon gaat niet helemaal op want dat is een andere techniek + andere frequentie wat in het kort inhoud dat je bij de ene storing kunt ervaren en bij het andere niet.

wat je kunt doen is eventueel een accespoint per verdieping.

maar ik zou zeggen bestel die router en kijk of het lukt

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 08:30
webfreakz.nl schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:09:
Wat wil je nu? Dat we testresultaten overleggen waarbij testen gedaan zijn mét vloerverwarming en zónder vloerverwarming? 8)7

Hoe komt je er überhaupt bij dat je vloerverwarming je WiFi zou beïnvloeden? 8)7
nee welk merk vloerverwarming je moet hebben voor een goede verbinding 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door dezejongeman op 28-08-2011 21:20 ]

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 08:28
Heb je die problemen zowel bij de 2.4 Ghz als bij de 5 Ghz (5.8?)? En kan het niet zo zijn dat er in de straat nogal wat mensen op de 2.4 Ghz zitten, of je eigen draadloze deurbel etc, waardoor er teveel storing is op de 2.4 Ghz? De 2.4 is over het algemeen nog druk.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:25

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat was er niet duidelijk aan: IEF in "Router gezocht"

Wij zijn niet je persoonlijke helpdesk. Zoek naar reviews, en ervaringen. Trek je eigen conclusies.

Een vloerverwarming is niet van metaal, maar kunststof en water. Het beton en betonijzer in de vloer is iets wat veel meer problemen zal veroorzaken.

Kijk ook eens naar een Ethernet over Power (homeplug) oplossing. Dan kan je de router een verdieping hoger zetten, of waar je maar wilt.
Weet je niet wat een homeplug oplossing is: [google=homeplug]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.