Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-07-2024
Beste mensen,

Vandaag ben ik gaan werken, dus ik zette m'n telefoont, Nokia N900, uit en legde hem in een kluisje. Batterij was bijna leeg. Toen ik klaar was kreeg ik hem niet meer aan. Hij wordt nu opgeladen, maar ik de indruk dat er iets behoorlijk mis is, want tijdens het opladen brandt het groene LEDje, dat normaliter aangeeft dat het toestel volledig is opgeladen. Dat kan nooit na 15 minuten. Als ik hem probeer aan te zetten, gebeurt er helemaal niks. Ook niet als ik hem loskoppel van de oplader. Wat moet ik doen? :O

Alvast bedankt ;)

Groetjes,
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:35
Als je de batterij er uit haalt, even wacht er weer in doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
Heb hem er net 10 sec uit gehad en weer erin gedaan: same result. Nu even een paar minuutjes dan.

Edit: weer hetzelfde :(

[ Voor 12% gewijzigd door tim301292 op 28-08-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi tim301292,

Als hij het echt niet doet kan je naar een Nokia Care Point gaan! Dit is speciaal voor Nokia telefoons, misschien kunnen ze hem daar na kijken. En als het nodig is sturen ze hem op. Je bent hem natuurlijk dan wel een paar dagen/weken kwijt.

Kijk hier of er 1 in jou buurt is:
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3

Groetjes,
Robin!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
Bedankt! Bij mij in de buurt, Deurne, is er niks. Of ik zou naar Eindhoven moeten, maar gelukkig ben ik voor school vaak in Tilburg. Dan kan ik hem daar even achterlaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tim, kijk eens in het topic over de N900 (vooral de laatste pagina's) voor meer info over de toch wat "afwijkende" garantie-afhandeling door Nokia in het geval van de N900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
Het probleem is opgelost. De telefoon is weer gemaakt bij het Nokia Care Point in Tilburg. Het probleem bleek te zijn dat de batterij té leeg was om de telefoon aan te zetten óf, en dat vind ikzelf frapant, hem op te laden. Frapant, omdat ik de telefoon zélf heb uitgezet, hij is dus niet uitgevallen door een te lege batterij. Plus het feit dat het natuurlijk vreemd is dat je een batterij niet kan opladen, omdat hij te leeg is. De monteur heeft de batterij uit het device gehaald en hem in een speciale oplader geplaatst voor enkele minuten. Toen ging de telefoon gewoon weer aan, maar toen ik hem weer uitzette, omdat ik de kleine hoeveelheid batterijduur wilde besparen, kreeg ik hem daarna niet meer aan. Het zelfde probleem deed zich weer voor, maar nu kon ik 'm wel thuis opladen zonder problemen en is alles toch geregeld.

Ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op, maar vooralsnog doet ie het weer zoals voorheen.

Bedankt in ieder geval.

[ Voor 12% gewijzigd door tim301292 op 29-08-2011 22:14 ]

Pagina: 1